A találkozás

415 22 11
                                    

Úgy döntöttél hagyod magad elrángatni a barátnőddel magadat egy koncertre. Fogalmad sincs milyen koncert csak annyit tudsz, hogy a barátnőd imádja őket....Na igen.. sok minden bandát szeret ezért nem tudod el dönteni, hogy melyik lehet az.
De mindegy is az a lényeg, hogy a legjobb barátnőd boldog legyen nem? Szóval el is kezdesz készülődni és nem is sejtesz semmit sem. Nem viszel túlzásba semmit sem csak egy egyszerű Magcon feliratú polót. Ezt a polót még úgy rendelted mivel a srácokért nagyon oda vagy és elhatároztad neked kell ilyen és kész.

Felvettél egy egyszerű fekete farmert mikor jön egy értesítésed twitteren.
Magcon:
Mizujs srácok? Várjátok a mai konceret?😁
Szomorúan sóhajtasz, hogy nem mehetsz el rá amikor a barátnőd szó szerint ki tépi az ajtód.
-xy(A neved) Gyere már mindjárt kezdődik!-ragadta meg a karod és rángatott ki a szobádból. Gyorsan felvetted a cipőd és a kabátodat majd indultatok is a helyszinre ahol lesz a koncert.
Már nagyyba toporogtok a sok veletek egykorú lányokkal egy nagyobb helyiségbe. Előtettek egy óriási színpad. A színpad közelébe pedig kettő hangszoró amiből üvöltött a TNHMB Shawntól.
-Te xy(barátnőd neve) kiknek is a koncertjére jöttünk?.-kérdezed meg a barátnődet aki èppen válaszolna csak, hogy elsodródik a tömegbe így nyoma veszik. Kétségbe esve kezdesz el utána kutakodni. A tömegbe vetve magad indulsz a keresésére. A nagy hangzavartól alig hallasz valamit és már úgy döntesz, hogy megprobálsz előre menni hátha ott lesz. Így átverekede magad újból a tömegen legelől meg is találod ahogyan vadan ugrál és integet valakinek.
-xy hála istennek, hogy megva....-mondatodat félbeszakítja a mikrofon amihez tartozott egy mély rekedtes hang.
-Hali srácok!Hogy vagytok ma?-kérdezte ez nagyon ismerős hang a színpadról. Döbbenten fordulsz oda és lesokkoltan veszed észre, hogy alig pár mèterre ott áll előtted Jack Gilinsky. Mi.a.szent.kaki.
Gyorsan megnézed a szallagot a csuklódon amit még a bejáratnál kaptál és megnézed, hogy mi van rá írva.
Magcon tour belépőjegy.
Újabb sokk ér de már nem foglalkozol semmivel csak azzal, hogy ott áll előtted Jack Gilinsky és már az összes Magcon fiú.
-Készen álltok?-kiáltották a mikrofonba egyszerre. A rajongók egymást túl kiabálva válaszoltak a srácoknak akik egy óriási mosollyal néztek végig rajtatok. Cameron szeme megakadt rajtad majd valamit oda súgott a többieknek akik rád és a barátnődre mosolyogtak. Majd azt mondták, hogy énekelni fognak..De akit kiválasztanak annak az a dolga, hogy ki menjen a színpad közepére és ott is maradjon a műsor végéig.
Izgatottan nézel a barátnődre aki szintén örülten vigyorogva néz rád. Aztán a srácokra vezeted a pillantásod akik egyre jobban közelednek hozzátok. Az izgalom a gyomrodba nem akar csillapodni,sőt egyre erősebb lesz.
Nash lehajol hozzátok és gyengéden felrántja a barátnődet a színpadra. Kissé szomorúan észleled, hogy nem téged választottak de annak nagyon örülsz, hogy a barátnődet választották. Végig megy a műsor és a barátnőd ezt a színpadról végig videózta.
Mikor leér hozzád akkor mondja,hogy olyan jegyetek van amivel tudtok találkozni a fiúkkak meg persze képet készíteni.
Megcsináltátok a képeket amikor a fiúk oda mentek hozzátok és elkérték a telefonszámotokat amit boldogan írtatok be a telefonjukba ahogy ők is a kettőtök telefonjába a számukat.(remélem értitek😂💗)
Ezek után még most is tartjátok a kapcsolatot és mindennap beszélgettek. Szinte már legjobb barátok vagytok ès ki tudja.....lehet még szerelem is lesz...

VÉGE

Ha tetszett akkor jelezzétek egy kommentel vagy egy ☆-al és komiba írjátok meg, hogy folytassam-e az ilyeneket meg,hogy milyeneket/kikkel akartok❤❤


Magcon horoszkópWhere stories live. Discover now