Hej mam na imię Zosia i jestem 14- latką. Mam jasne włosy i zielone oczy. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest wf a sportem siatkówka.
Pewnego dnia kiedy się obudzilam myślałam że będzie to zwykły dzień taki jak zawsze. Wstałam ubrałam się i wyszłam do szkoły. Moją pierwszą lekcją jest wf dzisiaj graliśmy w piłkę nożną ponieważ w sobotę są ważne zawody i muszę się przygotować jestem kapitanem drużyny dziewczyn dlatego nie mogę zawieść. Kiedy dotarlam do szkoły od razu skierowalam się do szatni. Po przebraniu zadzwonił dzwonek i razem z innymi dziewczynami wyszliśmy na boisko szkolne. Po wybraniu zespołów zaczęliśmy grać. Ogólnie jestem lubiana w klasie i szkole ale jest jedna dziewczyna która na każdym kroku próbuje utrzeć mi nosa. Ma na imię Kaja jest w moim wieku chodzi ze mną do klasy nie przepadam ze sobą ale ja staram się ją tolerować. Podczas gry byliśmy w przeciwnych drużynach ona chce zająć moje miejsce na zawodach i odebrać mi opaska kapitana. Nie mogłam na to pozwolić. Minęła już połowa lekcji a wynik był 0-0 nagle nadarzyla się okazja do strzelenia bramki wiec postanowiłam to wykorzystać. Gdy biegłam z pilką Kaja wbiegla mi w nogę wtedy ja upadłam na boisko i poczułam przeraźliwy ból którego jeszcze nigdy nie miałam pani jak najszybciej zadzwonila po pogotowie i moich rodziców. Odrazu po przyjeździe to szpitala zabrali mnie na prześwietlenie okazało się że zlamalam nogę. Byłam załamana...... Nie mogłam wystąpić w zawodach a właśnie dowiedziałam się że moją pozycje i opaska kapitana otrzymuje Kaja. Byłam wsciekla. Musiałam poleżeć w szpitalu 4 dni założyli mi gips i dali półtora miesięczne zwolnienie z wf. Kiedy leżałam na sali przywiezli do niej jakąs dziewczynę okazało się że będzie ze mną lezec. Wtedy podalam jej rękę i przedstwilam się ona tez mi się przedstawiła miała na imię Klara.
I tak właśnie się poznaliśmy 😀
Hejka kochani!
Jest to nowa książka i mam nadzieję że ktoś tu zaglądnie.
Napiszcie w komentarzu czy chcecie abym pisała dalej. Pa
CZYTASZ
Przyjaźń nie zna słowa GRANICA
Teen Fictionksiążka jak widać po tytule będzie opowiadać o dwóch przyjaciółkach które poznają się w bardzo nieprzyjemnych okolicznościach i zaczynają się przyjaźnić. czy ich przyjaźń przetrwa trudne chwile? zapraszam do czytania!