Hazaértem. Ahogy gondoltam szobafogság, de csak egy napra. Örültem neki és addig felmérem hogy mit is tudok! A lap tetejére kerül a láthatatlanság..., és eddig jutottam. Visszaemlékeztem arra a képre mikor a tükörbe néztem és egy sárkányt láttam. Próbáltam minnél jobban emlékezni de elég nehéz volt. Azt akartam hogy megint lássam "őt". Egyszer csak mikor felvettem magam alvás közben videó-ra különös dologra lettem figyelmes. Hírtelen felkíaltottam: -Van szárnyam!???!? Sajnos ezt anyukám is meghallotta. Benyitott és megkérdezte hogy jól vagyok-e. Én bólogattam aztán kiment. Egy jó fél óraig csodálkoztam rajta meg minden, amint tovább néztem a videót egy helyen megállítottam,jobban ki nagyobbitottam és láttam. Van farkam!!!?!?!???! Idegileg kész voltam azt se tudtam hogy ez micsoda? Aztán másodszorra is videóztam, és ugyan ez. De legalább mikor csak alszok meg ha "rá" gondolok. Reggeli,aztán suli amikor beértem a barátom mindjárt azzal kezdte hogy idézem: Hogyan éljünk sárkány életet. Vett egy ilyen könyvet felolvasta nekem mind az 575 oldalt a végén majdnem be aludtam,de végül vége lett a könyv-nek. Hála égnek!! Ezután elhivatam hozzánk és utána tovább beszélgettünk. Azt csináltuk, mivel az én barátom mindent megcsinál hogyha azt a fejébe veszi, egy nyerget akart "rám" hogy ö is tudjon velem repülni. Hogy mi a bökkenő? Hát hogy tudok repülni? Végül rá jöttünk arra is hogy lehetek sárkány. És igy a repülés gond is megoldva. Már este volt és már én is fáradt voltam. Úgy hogy holnap folytatjuk. De most vár egy "fura alvás"
YOU ARE READING
Segitség! Sárkány lettem!
FantasyEgy fiú aki története elkezdödik és egy ideig nem fog befejezödni .... Egy fiúról aki végre megkapja amit szeretne!