Akurat szłam ze szkoły do domu . Myślałam tylko o tym czy mojej mamie sie nic nie stało bo wiedziałam ze została z tym złym człowiekiem sama . Szłam bardzo szybko do domu, ale też bałam sie wracać bo z każdym dniem coraz bardziej strach mnie zjadał.Gdy weszłam do domu zastałam ojca który akurat spał i chyba wypił całą butelke alkoholu. Poszłam akurat w strone pokoju mamy . I zobaczyłam jak leży skulona i cała była posiniaczona a z głowy leciała krew .
- Boże mamo co się stało ?
- Nic kochanie , nie przejmuj sie
- Jak mam się nie przejmować jak jesteś we krwi i siniakach . Ide po apteczke . Gdy poszłam po apteczke zauważyłam stado krwi w kuchni na podłodze. Wzięłam ją szybko i pomknełam do pokoju . Owinelam jej głowę bandażem . Nagle do pokoju wszedł ojciec i pijanym głosem przemówił .
- O witam córeczke . Co tu szukasz w moim pokoju?
- Niczego .
-No ja myślę a teraz odsuń sie od niej i do swojego pokoju.
Złapał mnie za reke i pociągnął do pokoju.Gdy tak siedziałam pomyślałam, że nie moge tak żyć a zwłaszcza moja mama ,więc szybko znalazłam dużą walizke i spakowałam swoje rzeczy . Jeszcze musiałam spakować mame . Pobiegłem z walizką do jej pokoju i zabralam co najpotrzebniejsze . Podeszłam do łóżka mamy i przemówiłam do niej.
- Mamo obudź się szybko
- Po co?
-Nie możemy tak żyć , musimy uciekać .
- Nie moge zostawić go samego
-Mamo ale on cie bije
- No dobrze może damy rade . Tylko mi pomożesz iść bo słabo sie czuje
- Straciłaś dużo krwi . Musze zmienić opatrunek.
Gdy zmieniłam opatrunek i podałam leki które jej pomogłą poszłam sprawdzić czy jest droga wolna. Droga była wolna . Wzięłam mame pod rękę i szybkim krokiem szłyśmy w strone drzwi . Gdy przeszliśmy przez drzwi zamknęłam je na klucz . Mieliśmy tylko jedną pare kluczy więc miałam nadzieję że szybko się nie wydostanie z domu . Szliśmy na przystanek który był nie daleko domu . Wiedziałam że mama nie ma siły iść ,ale byliśmy już za chwilę na miejcu. Gdy dotarliśmy na przystanek akurat przyjechał bus który miał nas zawieść daleko stąd . Planowałam kiedyś odwiedzić Warszawe więc tam się z mamą mam zamiar wybrać.Weszliśmy do pojazdu z walizką i pojechaliśmy.To wszystko na dziś . Mam nadzieję że ta pierwsza część zaciekawiła was do przeczytania kolejnych które jeszcze napisze .
CZYTASZ
To on
Любовные романыAnastazja wraz z matką uciekają do innego miasta przed jej ojcem który ich bije . Dziewczyna musi zostawić wszystko i uciekac do mista w którym wszystko bedzie dla niej nowe . Czy dziewczyna sobie poradzi ? A może ktoś jej pomoże?