Pakk! Pintu almari dibuka. Youngmi tergamam.Dia memandang ke atas untuk melihat siapa yang membukanya.
Hera melepaskan nafas yang lega. Dia menghulurkan tangan untuk membantu Youngmi bangun. "Kakak boleh keluar sekarang." Youngmi kelaur dari biliknya dan melihat sekeliling. Tiada kelibat sesiapa. "Siapa yang datang tadi?" Soalan Youngmi membuatkan Hera berasa serba salah untuk menjawabnya tetapi kakaknya ada hak untuk tahu.
"Jungkook oppa."
Wajah Youngmi bertukar pucat. Dia memegang perutnya yang sudah membesar itu. Raut wajahnya menunjukkan dia takut.
"Ma...Macam mana dia tahu kakak ada dekat sini?!"
Hera memberitahu bahawa Jungkook menegurnya semasa dia pulang dari kerja. Berasa takut, Hera melarikan diri dari Jungkook tetapi Jungkook mengejarnya.
Mata Youngmi mula bergelinangan dengan air mata. Hera terus memeluknya kakaknya.
Dia sudah tidak percaya dengan Jungkook selepas apa yg dia lakukan! Diatak nak berjumpa dengan lelaki itu lagi!Youngmi mula mengingati memori-memori pahitnya dengan Jungkook sambil menangis.
************************
Youngmi dikahwinkan dengan teman lelaki sepupunya,Jeon Jungkook kerana sepupunya melarikan diri dengan lelaki lain. Youngmi tidak rela,tetapi dia tidak ada sebarang alasan untuk menolaknya.Youngmi mengemaskan bajunya di biliknya sendiri. Apa yang diberitahu oleh Jungkook kepadanya siang tadi masih berlegar di mindanya,
"Kau jangan ingat aku seronok kahwin dengan kau! Aku ni jenis tak setia! So tahan jelah kalau ada orang luar keluar masuk rumah ni!"
Youngmi mula merasakan cecair jenih mengalir di pipinya. Cepat-cepat Youngmi mengelapnya. Dia turun ke bawah untuk membuat makanan. Tiba-tiba,dia ternampak Jungkook melakukan sesuatu yg tidak enak dipandang. Youngmi segera mengalihkan pandangannya dan ingin menuju ke biliknya semula apabila seseorang memanggilnya dengan kasar.
"Woi,Youngmi!"
"Y...Ya!"
"Ambil air dekat aku! Cepat!"
Youngmi segera mengambil jus epal lalu dibawa ke Jungkook.Jungkook yang melihat Youngmi membawa minuman yang bukan dia ingini,terus menghempas meja menyebabkan Youngmi terkejut.
"Eh,kau ni kan,tahu tak air apa yg aku selalu minum?!!"
Youngmi perlahan-lahan menggelengkan kepalanya. Tahap marah Jungkook telaah sampai hadnya. Jungkook membaling cawan tersebut ke arah Youngmi.
"Aargh!!Sakitnya!!" Youngmi mengerang kesakitan apabila sebilangan kaca menusuk ke dalam kulitnya. Sedang Youngmi ralit melayan kesakitannya,Jungkook meluru ke arahnya dan menarik rambut Youngmi dengan kasar.
"Lain kali,peka dengan apa suami kau suka dan tak suka,faham tak sayang?"
Youngmi mengangguk dengan laju sambil air matanya mengalir. Jungkook terus membaling Youngmi ke tangga.
"Haih tak ada mood aku nak tinggal sini! Let's go babe...Leave this wrench alone."
Youngmi perlahan-lahan naik ke atas sambil menangis teresak-esak.Dia membaringkan dirinya di katil. Beberapa minit kemudian dia tertidur.
YOU ARE READING
Regret °jjk°
FanfictionI will never regret you, or say that I wish I'd never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed.