Dorm la Derek

12 2 0
                                    

Dupa  multe minute de contrazis,  Am ajuns sa dorm la Derek, 

Eu :Derek  ....
Derek : O de haine vorbesti , nu e nimic I -a un tricou de la mine.
Eu :Mulțumesc.

Si asa am ajuns sa stau langa un pervers doar intr -un tricou si o pereche de boxeri. .

Derek :Vrei  ceva , iti este foame ,sete?
Eu:Nu .Nu pe dracu mi -au  ghiorait mațele de a auzit si el .

Derek : Si nu ti e  foame , nu ?


Baiatul  asta este nebun,  Imi strange incheieturile si se apropie  de fata mea pana cand ii  simt respiratia de menta si cirese, si  ma  saruta,  de panica  ( nu am mai sarutat  Baieti ) lesin ca proasta .


Perspectiva Derek :
Al naibii  dans , sunt tot excitat,  este asa de micuta  dar stie ce scopuri are , as vrea sa fac mai multe cu ea , dar ma limitez la un sarut, ma apropii usor de fata sa, ea nu trada  nici -o expresie,  dar cand am sarutat -o sa  inrosit atat de tare si a lesinat.

Eu :Adison ,esti ok ?

Probabil nu a mai  fost vre -un baiat  asa aproape de ea   ...deci sunt primul?

CE TAREEEEEE.



Ma duc sa fac  ceva de mancare , stiu ca ii  este foame , dar orgoliul ce sa -i faci?

Gatesc niste clatite cu nuttella si pe langa pun 2 bucati de caise.


Am deschis  usor clanța usii fara a scoate sunete, Pun tava  pe biroul din coltul camerei  si o trezesc usor , Cand se trezeşte, ii  zambesc  incet.

Eu :Hai sa mananci.
Adison : Dar nu imi  este ~~~~~~ iar I -a ghiorait stomacul .

Eu :Haha  stomacul tau nu crede la fel hahaha nu te mai preface, nu sunt un strain .
Adison:Bine. ..

Eu : Te las sa mananci  cu o conditie.
Adison : Care ?
Eu :Sa ma lasi  pe mine sa iti dau papa
Adison :Bine.


O da, cine il refuza  pe Derek? As  fi vrut sa facem alt ceva dar e ok ...

Eu : deschide gura mare.


O deschide incet  ...are o gurita  asa de mica si draguta.

Mananca 2 clatite  si o caisa.

Adison:Acum este randul tau  , eu te hranesc.
Eu :Bine , dar trebuia sa papi tu tot.
Adison :Sunt la dieta.

Ups. ...nu cred ca trebuia sa spun asta.

Adison -Acum gura mare.

Imi deschid gura asteptand clatita , imi da o gura , si tot  asa pana le termin.

Adison :Ti -a rămas  putina  Nutella pe buza de jos , stai sa te sterg.
Eu :Ok, 

Mai mult voiam sa fiu sarutat dar asta este. .

Imi sterge  Ciocolata cu degetul ei mic si o linsese, Ahh  ce provocator

Eu:Daca voiai sa lingi ciocolata,o puteai face direct , ii zambesc eu. 

Adison : Aaaaa  ...pai m......stii. ..tu

Viața  sau moartea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum