" Sevgilin ha iyiymiş"
"Ya öff Arat şımarma kız sana yamalanmasın diye şey ettim "
"Yamalanma ne lan "
" Lan ne lan kibar ol karşında bir kız var "
"Tamam Masalcığım yamalanma nedir acaba bu sorunun cevabına bana bağış eder misiniz?"
" Yani işte kendi gibi çirkin bir kızı senin gibi tatlı bir çocuğa kakalıyacktı "
"peki ya neden sevgilim dedin sevgilisi var deseydin"
" ÜFF bir daha demem bu kadar tatava yapacağını bilsem''
'' Bilsen ne '' dedi ve bana iyice yakınlaştı sakin ol rocky yutkundum ve '' Ya ne olmuş o kadar mı çirkinim senin sevgilin olmaya layık değil miyim "
"Hayır çok güzelsin ama benim tipim değilsin '' demesiyle sanki kalbime tabancayla ateş açmıştı. Hayır ağlamayacağım ağlamak istemiyorum güçlü ol sakin diye içimden geçirirken "yani çok masumsun pardon değilsin ya üff tamam kusursuzsun hiç bir insanın bir tane bile kusuru olmaz mı " dedi evet kalbimdeki yarayı onarmıştı bu ve baya bir gülümsedim daha sonra dayanamayıp Arata sarıldım çok iyi hissediyordum il bir kaç saniye şaşırsa da sonra o da karşılık verdi daha sonra geri çekildim hayatımın en güzel 17 saniyesiydi o ilk defa böyle gülümsüyordu . Daha sonra partiye doğru yürüdük herkes orada bizi bekliyordu eve gidecektik .
"Kızlar ben film seçiyorum siz mısır ve meyve hazırlayın" diyerek film seçmeye başladım ve 4N1K yı seçtim Ay canım Büşücüğüm ama Ali ne ya Barış ile birlikte olması gerekiyordu . Ah be Sırık şimdi burada olaydın ne olacaktı . Diye içimden geçirirken kızlar oturmuş "Alo alo ... Masal hanım nerelere daldın takta filmi izleyelim " dedi İlısu daha sonra filmi takıp koltuğa oturdum. Aklıma sürekli Aratın 'kusursuzsun ' deyişi geliyordu . Bu çocuk ilk günden bana ne yapmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ METEORLARI
HumorEvet doğru okudunuz Yaz Meteorları bunlardan biri Meteor değil benim asalak kuzenim Arat' dı ikimizde aynı yıl doğduğumuz için ikiz gibi davranırdı herkes hatta isimlerimiz bu yüzden bu kadar benzerdi ARAT ve ARYA ama ilk defa kuzenim Arata minnetta...