Historia:
Jonathan Blake urodził się 25 lipca 1974 r. W Yulee na Florydzie u boku Mary Blake (Hernandez) i Christophera Blake'a. Już w dzieciństwie Jonathan stał się bardzo zafascynowany światem musicali i teatru, to było coś do czego obaj rodzice zachęcali go by kontynuował. Przez to zrobiłby wszystko, by wyżywić swoją obsesję.Oglądanie późnymi godzinami telewizji stało się czymś w rodzaju zwykłego dnia, jak również z chodzeniem po teatrze w mieście, jak tylko mógł. Wkrótce Jonathan okazał się najstarszym dzieckiem w rodzinie, z jednym młodszym bratem i trzema młodszymi siostrami.
Z uwagi na to, że jego rodzice pracowali na dwóch stanowiskach, aby ustabilizować swoją dużą rodzinę, często pozostawał on odpowiedzialny za innych w ciągu dnia. Nauczono go dbać o młodsze rodzeństwo już w młodym wieku, co sprawiło, że stał się prawie jak rodzic dla swojego rodzeństwa. Im starszy stał się tym, tym bardziej wydawał się być zużyty i wyczerpany, ale został zepchnięty dalej, aby mógł nadal dbać o swoją rodzinę, gdy nie było jego rodziców.
Jego wczesne nastoletnie lata minęły, gdy zbliżał się początek liceum, coś, na co Jonathan czuł się tak, jakby czekał przez całe życie. Ze względu na stałą opiekę nad młodszym rodzeństwem, nie miał wielu szans na zawarcie przyjaźni i dostrzegł, że jest to dla niego nową szansą, aby jego życie stało się rzeczywistością.
W pierwszym roku liceum wstąpił do klubu teatralnego, aby dalej rozwijać swoje zainteresowania dramatem i oczywiście spotykać się z innymi, którzy mieli podobne zainteresowania. I nawet z jego introwertycznymi sposobami udało mu się zaprzyjaźnić z jedną z dziewcząt o imieniu Emra, która również była w tej samej klasie co on.
Emra była pod wieloma względami jednym z popularnych dzieci w szkole. Była ładna, zabawna i utalentowana, dziewczyna, o którą często pytali chłopcy. Ale ponieważ starała się zostać zawodową baleriną i tancerką, prośby te były często odrzucane. Ale jak Jonathan miała słabość do teatru i często była umieszczana w głównych kobiecych rolach sztuk, w których oboje brali udział.
Jonathan nigdy wcześniej nie doświadczył tak bliskiej więzi z kimś innym i od razu stał się jej bardzo bliski. Często widywano ich razem podczas lunchu i jak rozmawiali na przerwach. Nawet ze względu na inny status popularności, obydwoje nigdy nie przestali się spotykać. W końcu Jonathan spytał Emra, a oni zaczęli się spotykać, coś, co wszyscy wokół widzieli z odległości miliona mil.
Podczas całej szkoły średniej oboje byli nierozłączni. Emra nigdy nie zawiodła Jonathana, gdy miał problemy z depresją, a Jonathan nigdy nie stracił szansy na wstawienie się za Emrą, kiedy musiała porozmawiać o swoich wymagających rodzicach. Kilkakrotnie Jonathan spotykał się z Emrą późno w jej domu, by następnie wrócić do swojego miejsca i po prostu spędzać wolny czas grając na gitarze i dzieląc się miłością do wspólnego zainteresowania.
Wydawało się, że to idealna historia miłosna.
Ale kiedy ich ostatni rok w liceum zaczął się kończyć, podobnie jak ich związek.
Po powrocie do domu Emry jej rodzice, którzy nie znali ich związku, przedstawili jej ostateczny wybór; Gdyby miała jechać do szkoły baletowej poprzez ich sponsorowania musiała zerwać z Jonathanem. Nie mogąc zignorować swojego marzenia i długoletniego celu, obiecała, że zerwie z nim tak szybko, jak tylko będzie mogła.
Emra oczywiście zaczęła oddalać się coraz bardziej od Jonathana. Był bezradny, zaczął podejrzewać, czy zrobił coś złego, by zasłużyć na takie traktowanie. W wielu punktach próbował z nią porozmawiać, ale zwykle dostał od niej tylko krótką odpowiedź. Powoli jego sny o swoim przyszłym życiu rozpadały się i wkrótce przestali ze sobą rozmawiać. Z biegiem czasu oboje ukończyli szkołę średnią. Emra zniknęła w swoich przyszłych snach, pozostawiając miasteczko i Jonathana w nim.
W miarę upływu czasu Jonathan coraz bardziej oddalał się od ludzi. Pożegnał się z rodzicami i przeprowadził się do nowego mieszkania przez miasto, z dala od starej dzielnicy i ulic, do których był przyzwyczajony. Jego przyjaciele z liceum szybko stali się starym wspomnieniem i dla nich Jonathan stał się tym samym. Zaczął się odcinać od wszelkich kontaktów z jakimkolwiek człowiekiem, przebywając w swoim maleńkim jednopokojowym mieszkaniu.
Wyglądało na to, że tygodnie trwały, a jego cały świat stoi nieruchomo. Powoli doprowadzało go to do szaleństwa. Przez kilka nocy chodził tam i z powrotem, czując, jak głos z tyłu głowy dokucza mu, jak rozwiązać sytuację. Bez niego na świecie nikt nie zauważyłby zmiany.
I pewnej nocy poddał się własnym myślom.
Zbyt emocjonalnie, aby napisać list samobójcy lub zadzwonić do kogoś, by powiedzieć mu swoje ostatnie " cześć " , lina, która kiedyś była używana, podczas przemieszczania się wydawała się mieć ostateczny cel.
Próba popełnienia samobójstwa nie posunęła się jednak szybko, gdy skoczył z kuchennego stołu z liną wokół gardła, nie był w stanie natychmiast wyrwać szyi. Zamiast tego jego własne samobójstwo zostało przeciągnięte, trwające wiecznie, aż całe powietrze zostało odcięte, a jego mózg drzemał w ostatniej emocji.
Gniew, Bezradność. Smutek.
Ale nigdy nie myślał, że wróci.
-----------------------------------------
O Lalkarzu :
Pełne imię i nazwisko : Jonathan Blake
Pseudonim : The Puppeteer / Lalkarz
Krewni : Mary ( matka ) , Christopher ( ojciec ) , Młodszy brat ( imię nieznane ) , Trzy młodsze siostry ( imiona nieznane )
Umiejętności : Golden Strings , Manipulacja , Lewitacja , Telekineza
Status : Nieumarły
Gatunki : Człowiek ( poprzednio ) , Duch
Płeć : Mężczyzna
Cele : Jak najwięcej ludzi zrobić swoimi ''lalkami" / "kukiełkami" / "marionetkami"
Typ Pasty : Mściwy duch
----------------------------------
Fakty :
† Lalkarz ma 20 lat
†Lalkarz ma trzech Proxy : Emra, Zachary i Trinette
† Jego twórcą jest BleedingHeartworks
† Jest przyjacielem z Bloody Painter
† Jest shippowany z Zero.
CZYTASZ
† ORIGIN STORY † ⇒ CREEPYPASTA
HorrorPoczątki creepypast oraz ich oryginalne historie. Większość bez Polskich wersji przetłumaczona przeze mnie. Przepraszam jeśli coś zostało źle przetłumaczone.