M-am trezit simțind o prezență care stătea lângă patul meu, încercând sama trezească .Era fiul meu,și era 2:38 noaptea
"Tati,este ceva in dulapul meu.Mi-e frică".
Soția mea sa intors spre el auzindu-i vocea.
"...um?Ce sa întâmplat dragule?"a spus pe jumătate somnoroasă
"Un monstru in dulap,aparent"am spus eu
"Ok,asta e nou"a spus ea"vino aici dragule,tati o sa meargă să verifice,intra in pat aici lângă mami".M-am ridicat din pat,încet,și m-am întins puțin.Baiatul meu sa aruncat în pat lângă nevastă,și o vedeam cum era cat pe ce să adoarmă din nou.
I-am spus ei"Sigur nu vrei sa vi si tu?S-ar putea sa aveam nevoie de doi sa rezolvăm problema asta"
"Nah,te descurci iubire .Cred în tine "a spus ea cu un zâmbet șiret "iar dacă nu te mai intorci.....sa ști că ai fost un soț destul de bun😂😂😂".Am râs și am ieșit din cameră .Camera fiului meu era la etaj in partea opusă a casei ,așa că m-am urcat pe scări,apropiindu-mă.Ușa camerei era larg deschisă ,înschimb ,ușile dulapului ,pe care le puteai vedea de pe hol,erau închise.
Eram cam eram cam la un metru de cameră ,chiar am inceput sa aud mai bine.Primul gând pe care a fost că,probabil,era doar sunetul unei tablete sau alt device sub un morman de haine care scotea un sunet puternic iar și iar .Fie că era ,sau nu, am devenit puțin mai precaut și am ridicat o bata care stătea pe jos in camera .Cu bata în mâna și după ce am respirat adanc că sa mă calmez ,am pus mana pe mânerul dulapului și l-am întors .
In timp ce ușa dulapului se deschidea ,am observat că măcar am avut dreptate,pentru că sunetul acela venea de sub haine .in colțul dulapului era un morman de haine imens,iar sunetul,mult mai puternic cu ușa deschisă ,se auzea fix de acolo.
Hainele se mișcau subtil in timp ce sunetul se auzea .Cu ușa deschisă ,mi-am dat seama că era o voce umană .Un copil,am apucat bine bâta,și am început să trag hainele la o parte,cu toate că frică și transpirația explodau din mine .
Apoi am văzut sursa sunetului.....dar.....ce......imposibil.....
Era fiul meu.Legat,cu un calus la gură.Plangea .Fata lui era roșie că sfecla .I-am smuls calusul din gură.Si-a trasrăsuflarea și a țipat
O VREA PE MAMA!!!!!!