Když jsme vešly za dveře Verča hned začala jak je Marcus úžasný. Já ji jen poslouchala a šla si pro vodu. Když jsem přišla s kuchyně Verča už byla vyválená na gauči a spala. Jen jsem se pousmála a šla ji přikrýt. Sama jsem si šla lehnout do postele. Asi do pěti minut jsem byla kaput.
Ráno
Když jsem se probudila převlékla jsem se (média) a šla se podívat za Veru. Veru ještě spala a tak jsem se pokusila udělat snídani. Když jsem dodělala testo na palačinky tak se Veru vzbudila. Doufala jsem že jsem ji nevzbudila a tak to i bylo. Po dodělání palačinek jsme je s Veru rychle snědly. Odnesla jsem talíře a poté si šla do pokoje pro telefon který byl na nočním stolku. Když jsem telefon zapla byla tam zpráva. Nevěděla jsem od koho by mohla být a tak jsem telefon otevřela a byla od Martinuse.M: „Ahoj Beru chtěl jsem se tě jen zeptat jestli by jsi nechtěla se mnou s Marcusem a s Verčou (jestli bude chtít) jit na pouť
B: „jasně moc ráda ❤
A v kolik a kde?Pohled Martinuse
Napsal jsem Berce jestli nebude chtít jít s námi na pouť. Doufal jsem že napíše jo. Čekal jsem ale odpovědi jsem se pořád nedočkával. Uběhla hodina a konečně mi zapípal telefon modlil jsem se ať je to od ní a až je tam ano. Telefon jsem pomalu Otevřel najel na zprávy otevřel naší konverzaci a jen četl její odpověď. Bylo tam ano já byl jen šťastný. Odpověděl jsem jen že před třetí před jejím domem. Hned jsem šel za Marcusem a vše mu řekl. Marcus byl stejně nadšenej jako já.
Pohled Verči
Berča přišla dolů a vypadala strašně šťastně. Zeptala jsem se co se tak strašně dobrého stalo cestou po schodech nahoru a dolů. Jen mi řekla že nás dnes pozval Marcus a Martinus na pouť. Byla jsem tak moc nadšená že jsem málem skákala i tři metry vysoko.
V: „v kolik tam jdeme? "
B: „máme být před třetí před domem"
V: „cože?!!? To je za hodinu a půl "
B: „Njn tak jsme dlouho spalyHned jsem běžela po schodech nahoru světě div se že jsem nezakopla abych se stihla namalovat a převléct. Berča na mě jen se smíchem koukala. Berča si šla umýt hlavu a já si šla vybrat šaty. Po půl hodině jsem si vybrala červené šaty s černou mašlý.
Berče se usušily vlasy a šla si vzít úplně stejné. Domluvily jsme si to.
Pohled všech
Za pět minut tři jsem se šli obouvat. Já si chtěla vzít tenisky ale Veru mi to zakázala. A tak jsme si obě vzaly střevíčky. Vzaly jsme si klíče a mobil a výšky jsme. Já jen zamkla a kluci už stály před domem. Jen se na nás koukali a pochválili nám šaty. My jen poděkovali a taky si přihlížely jejich vzhled. Oba na sobě měly černé roztrhané džíny a nádherné košile.
Tak po dlouhé době je tu další kapitola
Doufám že se vám líbilaŽabička🐸