O 2 roky později:
,,Macu, Emmo" zavolali jsme s Tinusem zároveň na dva smějící se lidi před námi
,,Tinusi? Zoello?" zeptal se Marcus a rozběhl se k nám
,,Macu" vypískla jsem a rozběhla se naproti Macovi
,,Oreo 🍪(dal jí divnou přezdívku já vím 😂) ,chyběla jsi mi tak moc že jsem snad vykoupil všechny obchody kde měli Oreo. Ale nechutnali tak dobře jako ty" řekl a já ho majzla po hlavě a začali jsme se smát jako největší magoři světa. Tinus se tomu taky smál a Emma taky.
,,Hele Marsko 🍭, ty nemáš co říkat" řekla jsem a v tu dobu byli Tinus a Emma na zemi a já si myslela že jsou alespoň oni normální. No jak vidím, i zdání klame. (😂)
,,Twixko🍫, Kokosko 🥥 nesmějte se jako magoři a pojďte mi pomoct dostat ho do vody" zakřičela jsem na ně a v tu dobu měli Maca v náručich a nesli ho 🔜 bazén. Mac se snažil vykroutit šle já k nim přiběhla a Maca s jejich pomoci schodila do vody. Když nedávali pozor, tak jsem je tam schodila taky. Ale karma je svině. Proběhl Burger King 🍔, Hot Dog🌭 a Tacos🌮 (psi 🐶😂) a schodili mě tam. Já se ihned vynořila a Burgra, Doga a Taca zabíjela pohledem. Oni začali štěkat a rozeběhli se někam pryč. Chtěla jsem vylézt ale někdo si mě přitáhl na holou hruď. Podívala jsem se a byl to Tinus.
,,Tak co zlato, jak si užíváš výročí?" zeptal se
,,Peckově ty?" zaptala jsem se ale to už mě měl v náručích a nesl mě do pokoje který zamkl.
(To co tam dělali si snad všichni odmyslíme že?)Kdo si myslel že bude konec na začátku kapitoly? Dejte ⭐️, koment a vyčkejte na další kapku krve! 😂♥️ Lovuju vás