Probouzím se s hroznou bolestí zadku. Vstanu z postele a obléknu se, jdu dolů do kuchyně a otec sedí u stolu,, ahoj" pozdravím ho,, Čau" pozdraví mě a já si udělám svačinu s snídani. Svačinu si jsi dám do tašky. Vrátím se k lince, abych si vzal snídani, ale zastaví mě otec.,, Co říkáš na opakovací kolo dneska večer." Ne už znovu ne. Řeknu si v mysli. Otec mě pustí a já do snídám. Jdu do před síně a obuji si boty.,, To se ani nerozloučíš?",, ahoj" Řekl jsem, ale na to mi přiletěla facka. Chytil jsem si bolavé místo.,, příště si ten tón odpusť. ",, a-ano tati." Řeknu a jdu ke dveřím a otevřu je, ale otec je zase zavře,, po škole hned domu, mám s tebou plány." Jen kývnu. ,, můžeš jít." Tentokrát vyjdu z domu a kouknu na hodiny na mobilu a sakra běžím ke škole jen tak tak to stihnu. Sednu si do lavice. Začne zvonit, každou chvíli má přijít učitelka. Otevřou se dveře a vejde učitelka, ředitel a nějaký kluk.,, Dobrý den třído, dneska k nám přišel nový žák, představíš se nám?"
Přišel jsem do třídy s učou a říďou. Hned na první pohled mě zaujal kluk v poslední lavici. Koukal jsem na toho kluka, než mě vyrušil hlas učit.,, můžeš se nám představit?",, Jmenuji se Sebastian, ale říkejte mi Seb. Je mi 18. Můj koníčkek je hudba." ,, Dobře Sebe běž si sednout třeba za Akim." Ukáže na toho kluka, který mě zaujal. Už vím jak se jmenuje. Jdu a sednu si k němu.,,čau",, ahoj" ,, aki prosimtě provedeš Sebastiana po škole?" jen kývl.
Achjo další úkol navíc. Zazvoní na přestávku.,, pojď provedu tě."řeknu mu a jde za mnou. Provedu jo po škole a jdu zpátky do třídy. Sednu do lavice a najednou se u nás objeví kopa holek. Ptají se Sebastiana na různé otázky.
Ty vole ty flundry se sem nahnali jako stádo krav.,, sebastiane měl si někdy přítelkyni??",, ne neměl",, sebe a dáš mi telefoní číslo?",, promiň, ale telefoní čísla nedávám." Flundra. Pomyslím si. Kouknu se na Akiho a štouchnu do něj, ten sebou cukne.,, co je?" Zeptám se ho.,, nic, proč se ptáš?",, jenom tak." ty vole ten je taaaaak cute.,, Nemáš po škole čas." „ne nemám"
Proč se mně ptá jestli nemám čas. Mám plány. Ano planý s mým nevlastním otcem. Achjo proč ta škola dneska uběhla tak rychle. Balím si věci a jdu domů. Jdu schválně pomalou chůzi, ale stejně náš dům je od
školy kousek. Před dveřmi stojí otec a já polknu.,, Běž si udělat úkoli a potom přijď do ložnice."„ano."jdu do pokoje a vytáhnu z batohu učebnice.***************
Úkoly mám hotové, takže teď jít za otcem. Jdu po chodbě a zaklepu na dveře.„dále"„řekl jsi ať příjdu."„pojď sem." poklepe na klín a já jdu, sednu si na jeho klín a on mě začne hladit na bocích.„ Neboj dneska budu jemný." pošeptá mi do ucha. Vyslékne mi tričko a začne mnout bradavky. Poté mi začne hladit rozkrok a vysléká mi kalhoty a boxerky. Pomalu mi pohybuje rukou nahoru a dolů. Chvily mi honí a potom mě hodí na postel. Roztáhne mi nohy a strčí do mě dva prsty a potom třetí. Vyndá je a a rozepne si kalhoty, pomalu do mě strčí svůj ud. Začne vzdychat a já s ním. Začne přirážet a po nějaké době se udělá. Poté usnu.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»Ráno se vzbudím a obleču se. Jdu dolů a nikde nikdo. Na stole je vzkaz:
Milí Aki našel jsem si práci takže ode dneška chodím do práce. Každý den v sedm hodin buď v ložnici. A vem si ten kostým který je v ložnici ve skříni.
OtecJdu se kouknout do ložnice a tam je nějaký kostým. Rozbalím to a je to kostým služky. Začne mi tikat v oku. Uklidím ten kostým a jdu dolu. Vše udělám a jdu do školy.
****†******†*******†****†
Sednu si do lavice a hned před zvoněním přijde do třídy Seb.„čau",, ahoj" oplatím mu úsměv. Sedne si a zírá na mě jako včera. Nenávidím když na mě někdo zírá.„ehm můžeš na mě přestat zírat."„jistě, ale až přestaneš být tak roztomilý." to mě přinutilo se začít červenat.......Asi jsem se zamiloval. Ten jeho červenajcí se obličej je ták roztomilý. Ale podle otce se nesmím zamilovat do člověka. Můj otec nemohl přijat, že jsem gay. Matka to vzala dobře, ale těšila se na vnoučata. Zazvonilo na další hodinu a přišel nějaký učitel......
Zase ten protivnej učitel. Jak já ho nenávidím. Je na mě zasedlej. Dneska mě zase vyzkouší.„Tak k tabuli půjde sebastian." aspoň to nejsem já.
Nevěděl jsem jedinou otázku.„Sebastiane za pět" achjo to doma zas bude. Zazvonilo na přestávku a já seděl v lavici. Vytáhl jsem mobil a nenapadně jsem si vyfotil Akiho. A teď si ho dám na tapetu. Ano jsem hajzl...
********†*******†**********†**
Konec školy hurá!! Teď se jde domů. Obouvám si boty a najednou mi zapípá mobil:
Aki budu doma dřív takže si uděláme pěkný den.
To mi ještě chybělo. Tam nic jde se domů. Můj cyklus: škola, úkoly, sex, a spánek. Co víc si přát. Dorazil jsem domů a ve dveřích stál otec.,, Aki běž si obléct ten kostým."„ano" jdu do ložnice a obléknu si ho. Jdu dolů do obýváku a.........
ČTEŠ
Live with vampire
Fanfiction„ Nech ho být!!"„ to jako proč?" vysmál se otec sebovi. Potom se začali prát