Buna , sunt Antonia ,am 16 ani și locuiesc împreună cu părinții mei. Mai am un frate de 18 ani dar e mai mereu placat . Am o fire mai rebelă care câte odată îmi aduce duar probleme ,dar ador misterele , paranormalul si bineînțeles ador întunericul.
Dar părinți mei vor să fiu tocilara care învață,deși nu-mi place așa mult îi ascult
Era sâmbătă, m-am trezit somnoroasa , m-am uitat la ceas era 10:26 . Am făcut un bitic de pisica si m-am ridicat din pat și m-am dus la baie. Am ales sa ma îmbrac așa:Am coborât la bucătărie si pe ușă frigiderului era un bilet...
" Draga mea eu si cu tatăl tău am plecat la cumpărături ne întoarcem repede fi cuminte ...Mama"Aha , singura acasă deci , pai si ce mai astept să înceapă distracția😂😂😂😜
M-am dus înapoi în camera mea și am sunato pe Evelin prietena mea cea mai buna.
Conversație telefonica:- Neata fata
-Neața Antonia
- Ce planuri ai pe azi?
- Pai nu am planuri as fi esit puțin prin oraș. Dar tu?
- Am chef să dansez, si ma gabdeam poate mergem undeva să ne distrăm!!!
- Să ghicesc nus părinți tai acasă?
-Exact
-Pai azi e petrecerea lui Alex si știi duar cum se uita la tn.
-Mda știu dar părinți mei nu mă vor lăsa în veci să fiu cu el ( Alex este colegul meu de clasă , foarte frumos dar golan exact cum îmi plăcea)
- Deci mergem ?
- Da mergem , vino la mn acasă și după plecam împreună.
- ok pa
- paPlină de bucurie mă duc la dulap si am ales tinuta asta:
In scurt timp ajunge si prietena mea . Era îmbrăcată foarte fain
- Wow Antonia arăți super!!
-Ms dar nu mai super ca tn!!!
- Ești gata de petrecere ?
- M-am născut gata
- Ok să mergem
Am ajuns la casa lui Alex . Spre surprinderea mea el era afară cu un buchet de trandafiri. Ok o așteaptă pe iubita lui, si eu mă gândeam că mă place..
- Hei la multi ani Alex!!
- Mulțumesc Evelin
- La multi ani
- Mulțumesc Antonia
Atunci Alex îi face semn Ecelinei să plece , ok ciudat
-Antonia aștept de mult timp să-ți spun asta dar vrei sa fii cu mn ?
Mă mai si intreaba normal ca vreau
- Da vreau
Și se apropie de mn îmi dă florile apoi mă ia ușor în brațe și mă sărută pasional .
După momentul ăla de vis ne-am trezit amândoi la realitate si am mers înăuntru. Eu m-am dus țintă la Evelin cu un sambet nebunesc pe fața.
- După cum zâmbetul care îl ai cred că v-ați sărutat sigur nu?
- Mda
Evelin a afișat un zâmbet pervers si nu înțelegeam dc știam că e cam nebunatica dar ...
Și deodată simt doua mâini cum mă cuprind în brațe. Era Alex .
- Hai la dans frumoaso , lasă
bârfa.
Am dansat cu Alex de mai aveam puțin și rupeam ringul de dans.
Nu vream să plec dar trebuie să ajung acasă deja era târziu și mă gândeam la o scuză pentru venirea la ora aceea.
M-am dus să-mi iau la revedere de la Alex .
- Alex eu trebuie sa plec e târziu dar petrecerea a fost minunata
-Pai mi-ar face plăcere să te conduc până acasă...
- Dar nu poți pleca de la petrecere
- Stai liniștită duar nu stai așa departe.
-Bn să mergem
Mi-am luat la revedere de la Evelin si am plecat împreună cu Alex.
Am ajuns in fata casei nu era nicio lumină aprinsă , păream puțin speriată!!
-Haide voi intra cu tn si in caz ca părinți tai vor fi nervoși le voi explica eu.
-Esti sigur că e o idee bună?
- Da haide
Am deschis ușa am aprins lumina totul era la fel cum l-am lăsat. M-am dus sus în camera părinților mei dar nu erau ,i-am căutat în toată casa dar nimic ...
Mam îngrijorat ,Man dus jos la Alex cu lacrimi în ochi. El vazanduma așa mă luat în brațe și mă întrebat ce sa întâmplat.
I-am spus că părinții mei nus acasă și este târziu iar ei nu întârzie niciodată
- Calmeazate iubito totul va fi bn o să vezi că vor veni .
- Sper iubire .
- Haide în camera!
- Stai tu vrei sa ramai cu mn?
- Da frumoaso voi ramane cu tn sa ma asigur că vei fi bine
Chiar dacă miera puțin frică am acceptat.
Ne-am dus în camera iar eu mi-am luat ceva sa ma schimb.După ce m-am schimbat m-am trântit în pat lângă Alex. Dar deodată sună telefonul.
Era fratele meu George.
- Alo
- Ce faci surioara?
- Bn frate stăteam în pat
- Surioara trebuie să-ți spun ceva important dar promitemi ca nu vei face nimic nebunesc ...
- Frate ce sa întâmplat spunemi mă îngrijorezi
- Nu pot să-ți spun vei fi distrusă
- Frate spune odată
- Părinți noștri au .... m ....mu...murit intr-un accident
- Ce frate nu mai fa glume proaste știi că nu-mi plac
- Nu e nicio gluma
- Ce tu chiar vb serios??
- Da
Atunci am scăpat telefonul din mână și am văzut în genunchi plângând , atunci a venit Alex speriat si ma întrebat ce sa întâmplat...
I-am povestit totul plângând apoi el ma luat în brațe și mă pus în pat. Am adormit plângând deși el era lângă mn si ma ținea în brațe nu-mi puteam stăpâni lacrimile. Mi-am lăsat tristețea să-mi invadeze visele ...Atât pentru cap 1 stați pe aproape revine imediat cap 2💋😘😘😘
CITEȘTI
Hell vs Angel
Teen FictionAntonia o este o fata de 16 ani foarte cuminte dar viața ei ia o întorsătură după ce părinții ei mor intr-un accident terifiant. Aceasta rămâne în grija fratelui ei mai mare. Dar devine o altă Antonia rebelă ,rea , fără milă...