Razele de soare îmi inundă fata cea ce mă face să mă trezesc . Simt doua mâini incolacite în jurul taliei mele.
Na întorc și observ că Alex dormea lângă mine ca un înger.
L-am sărutat ușor pe buze apoi fără să ma mai gândesc m-am urcat peste el. Când mă simțit peste el a afișat un zâmbet pervers si mi-a dat o palmă la fund. An zâmbit pervers si am început să-l sărut pe gat.
- iubita gata , îți promit că diseară vei avea o noapte de neuitat dar acum îmbrăcate am o surpriză
An făcut un botic de cățel si m-am dus la baie . Mi-am făcut rutina si m-am îmbrăcat
După mam dus jos dar Alex nu era nicăieri. M-am dus în bucătărie si cum Alex nu era nici acolo , mă uitam prin cameră aducandumi aminte de trecut.
Deodată îmi aduc aminte de părinți mei de toate clipele frumoase si am început să plâng. Dar simt cum doua mâini mă cuprind , era Alex-iubito ce sa întâmplat ?
- nimic
- atunci dc plângi pui?
- mi-e dor de părinți mei iubire!
- te cred printeso dar haide surpriza o să te facă să uiți...
Ne-am urcat în mașina lui și în 15 minute am ajuns la un lac . Am mers lângă lac iar Alex a venit cu un buchet de trandafiri atât de frumoși. În momentul ăla mi-am dat seama cât de mult îl iubeam .
- te iubesc
- si eu te iubesc iubito
Ne-am apropiat unul de altul , lumina lunii se reflectau în ochii lui atât de frumoși. Am început să ne sărutăm atât de pasional , el ținând mâinile pe fundul meu , ne-am desprins din sărut ne mai având aer . Alex să pus jos apoi mă pus în brațele lui , stăteam și priveam împreună luna.Totul era minunat , uitasem tot , chiar dacă nu trecusem complet peste pierdere eram prea fericită și nu vroiam sa stric momentul ăsta așa frumos , păcat însă că imi era somn.
- iubire hai acasă mie somn
- nu o să-ți mai fie iubito după ce ajungem acasă îți garantez
- rămâne de văzut pisoi.
Ne-am urcat în mașină și am plecat spre casă.Gata si capitolul asta cam scurt stiu dar sunt începătoare nu prea ma pricep așa că lăsați comentarii cu ideii dacă vreți, mă vor ajuta foarte mult va pup 😘😘😘
CITEȘTI
Hell vs Angel
Teen FictionAntonia o este o fata de 16 ani foarte cuminte dar viața ei ia o întorsătură după ce părinții ei mor intr-un accident terifiant. Aceasta rămâne în grija fratelui ei mai mare. Dar devine o altă Antonia rebelă ,rea , fără milă...