עבר כבר חודש מאז מה שקרה להארי
ברגע אחד הכל השתנה.כבר חודש שהוא בבית חולים וסובל מכאבים של פגיעה עצמית.הכל בגלל לילה אחד.
זה היה לילה כדול ומלא אלכוהול.הארי תיכנן לספר ללואי את מה שעל ליבו.הוא אמר את זה ברגע שהגיע למועדון אבל לואי לא התייחס.הוא ניסה שוב ושוב אבל לואי היה עסוק בדברים "יותר חשובים".
הארי ברח הביתה והתחיל לחתוך... הוא לא הבין את הבעיה:לא היה לו מספיק כוח בגוף בשביל זה.אחרי כמה דקות הוא צנח על הרצפה.
הוא התעורר בבית החולים מחובר למכונות ונייל ליאם וזאין ישבו לידו...אבל לואי? לואי לא היה שם.
~~~~~~~~~~>>~~~~~
"אתה לא הולך אליו נכון?" אלינור אמרה הזמן ששיחקה בשערו של לואי
"עבר כבר חודש.תני לי לראות אותו..." לואי אמר והפסיק את מגעה של אלינור בשערו.
"אתה לא יכול לואי.פשוט תישאר כאן! הוא לא יעזוב.תראה אותו פעם אחרת." אלינור אמרה והושיבה את לואי בחזרה לידה.
"את יודעת מה? בסדר-" לואי אמר אבל משפטו נקטע בגלל צילצול טלפון.
הוא שמע את ליאם מתנשף הרבה ואת זאין ונייל בוכם.אבל לא שמעו את הארי..
"הלו? ליאם? נייל? זאין? " לואי אמר
"הוא מת..תבוא בבקשה... " ליאם אמר.לואי לא יכל להחזיק יותר ולהדחיק את הסבל.אהובו מת...הארי מת בגללו בגלל הטיפשות שהייתה לו להתעלם במקום להודות על הקראש המטורף שהיה לו על הארי.
לואי עזב בלי להגיד מילה.הוא הגיע לבית חולים ונכנס לחדר שהאחות אמרה לו.הוא ראה את נייל ליאם וזאין מחבקים גוף כלשהו..את הגוף של הארי..
לואי רץ אל המיטה וראה את השם שלו חרוט על הקיר....את השם שלו על המחברת שהייתה שם ועוד מלא זיכרונות.
הוא התחיל לבכות.הטלפון של הארי היה ביד של הארי.לואי לקח אותו מידו הקרה של הארי והסתכל על הילד השלו והיפייפה שעכשיו...מת..
לואי היה על מסך הנעלה.מסך הבית ואפילו התיקיות נקראו על שמו.זה היה כל כך יפה...לואי חייך חיוך ונכנס להודעות.
פתאום הוא התחיל לבכות.. ההודעה האחרונה הייתה ללואי והיא לא הספיקה להישלח.
"אני אוהב אותך.. ורווח." זאת הייתה ההודעה. לואי זרק את הטלפון ברח הביתה.. הוא לא החזיק מעמד. אלינור דפקה על דלתו ונלחצה... לואי שלח לכולם הודעה שהוא יזכור אותם ואז... ואז קיבל את ההודעה של הארי.
הוא סיים את חייו בדיוק חודש אחרי אהובו. הוא דקר את ליבו פעמיים ואז...לואי צנח על הרצפה ומת.
לואי הגיע לבית החולים שהארי שהה בו.שניהם נקברו כמה ימים לאחר מכן...באותו מקום וקרובים אחד לשני יותר מכל.
יש האומרים שההודעה של הארי לא נשלחה.אף אחד לא נגע בטלפון מאז לואי.אבל לואי כתב לאימו בהודעתו האחרונה שהוא האמין שזה סימן מהמלאך שלו... המלאך הארי .זה הסימן של הארי בשבילו... הסימן שעזר לו להחליט שהוא רוצה את הארי ושהוא מוכן למות בשבילו
.._