"Hayatımı karartmaya mı çalışıyorsun Savaş!"
Gözlerimi açtığımda lanet iğrenç kokan bir odadaydım . Ov! Oğlum kokuyor lan ! Neyse bir bakayım . Lan! Burası benim odam değil. E ben nerde- hah hatırladım . Birisi ağzıma bez tutmuştu. Kesin lanet olası Savaş'tır. Düşünürken odanın kapısından Savaş girdi . 'Nasılsın bakalım güzellik?' 'Bok gibiyim Savaş Deniz !' 'Çık çık çık! Olmadı böyle bebeğim hadi hazırlan seni eve götürücem. Yanlış anlama ha kendi evine ." Derin bir oh çektim sonunda kendi evime ya .
Arabaya bindiğimizde yanıma da Savaş oturdu . Yolda giderken Savaş bana yaklaşıp yanağıma bir buse kondurdu . Ben de ani refleks ile okkalı bir tokat patlattım . Elimin izi cıktı lan ! " Ne yapıyorsun lan sen !" Dedi ve beni arabanın kapısını açıp dışarı fırlattı. Taklalar açmaya başladım. Kafamdan sıcak bir sıvı akıyordu. Başım dönüyordu. Dünya dönüyor .......
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Yine lanet gözlerimi açtığımda hastahanedeydim . Ulan başım da sargılı. Hic bir şey hatırlamıyorum en son biri beni arabadan aşağıya bırakıyordu ya of beynime koyam nerdesin beyin Nasıl kaybettiysen garibimi geri gelmiyor Sen sus nolet iç ses sen bir sus! Her neyse kafamı sağ tarafa çevirdiğimde ayakata dört tane duba gibi çocuk birde kim lan bu- Mira ! Evet Mira ! " Mira bunlar kim ?" Dedim. Mira konuştu " Hayal hafıza kaybı geciriyorsun canım bunlar Yaman Sarp Güney ve Mete " vallahi hatırlamıyorum lan hele şu yaman dediği bir gıcık gözüküyo! "Hattâ Hayal Yaman senin sevgilin!" " ıy lan bu çocuk benim sevgilim olamaz çıkın gidin lan odamdan!" Hepsi odadan çıktıktan sonra hemşire girdi. " Hayal hanım serumunuz bittikten sonra çıkabilirsiniz " Hemşire çıktıktan sonra dayanamadım çıktım hastaneden . 30 dakikalık bir yürüyüşün ardından eve ulaştım. Evde zaten annemler yok hemen odama çıktım, güzel bir duşun ardından mavi pijamalarimi giydim yatağıma uzanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım .
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Aman yarabbi ! Birisi şu alarmı uzaya çıkartsın marsta bıraksın lan ! Aynen bro ! Iç sesime lanet ederek yataktan kalktım. Lavaboda işlerimi hallettikten sonra gardrobumdan sarı sweet ve siyah jean'ımı üzerime geçirdim . Siyah postallarımı da giydikten sonra rimelimi ve şeftali nemlendiricimi sürüp dışarı çıktım . Okula yürürken yanımda araba durdu . Baktım,dün hastanede odama gelen çocuk neydi adı Sarp mı neydi diye düşünürken çocuk konuştu " Hayal hadi seni okula götüreyim kuzen "ne bu çocuk şimdi benim kuzenim mi ? Neyse yalan söylemiyordur ya ! " yalan söylemiyorsan tamam kuzen " Sarp'a göz kırptım ve yanına ön koltuğa oturdum . Okula geldiğimizde adının Yaman olarak bildiğim çocuk bana seslendi . " Gel sevgilim gidelim !" Bu çocuğu hatırlamıyordum ama birisiyle öpüşürken görmüştüm . " Birincisi ben senin sevgilin değilim, ikincisi sen git o öpüştüğün kızın yanına git !" Çocuğun omzuna çarparak yanından uzaklaştım. Sınıfa girdiğimde karşıda sarı saçlı siyah gözlü bir çocuk vardı Waow! Çok yakışıklı lan ! Mira'ya da çok kızgınım bana Yaman senin sevgilin diyip duruyor. Çocuğa 'oturabilir miyim ?' Dedim , çocuk kafasını salladı ve yanına oturdum . 'Duydugum kadarıyla hafıza kaybı geçirmişsin?' "Hı evet ya hiç bir şey hatırlamıyorum. Bir de Mira bana senin sevgilin var diyip duruyo birşeyler hatırlıyorum ama yüzü ve isim yok aklımda. Bunun yaman olduğuna inanmıyorum . " ' Zaten yalan söylemişler Hayal ben de zaten seninle bu konuyu konuşacaktım. Arkadaşların beni sevmiyor ve benim senin sevgilinken değilmiş gibi davranıyorlar . " Çocuk destan okudu resmen . Bence doğru söylüyor ya . "İnandım lan !" Çocuğa gülerken çocuk konuştu " Seni öpebilir miyim sevgilim ? " tabiiki dememle öpmesi bir oldu ama isteğim üzerine yanağımdan. Savaş,adını yeni ögrendigim sevgilim beni öperken yahusuklu kuzenim Sarp gördü " Hayal lan bu çocuk seni niye öptü ha ! Sen kimsin Yaman kardeşimi aldatacak ! "Sarp bana bağırdıkça başım dönüyordu . "Bağırma lan sevgilime!" Savaş araya girince müdahale etmek zorunda kaldım " Boş ver sevgilim . " " Bak bir de sevgilim diyor gelsene sen buraya bi !" Sarp'ın yanına gidince bana tokat atması da bir oldu tabii. Ona " Siktir git hayatimdan Sarp Levent !" Diye bağırdığım gibi koşarak okuldan çıktım.
Ayaklarımın yorulduğu yere kadar koştum. Ben neden bir şey hatırlamıyorum ya ! Ya kimse beni takmıyor ya ! Kendimi yere attığım sırada sarp beni kucağına aldı ." Konuşma kuzen sadece sessiz ol ." Dediğini yaptığım gibi arabaya bindik . " beni nereye götürüyorsun Sarp !" 'Sadece sus kuzen. ' Deniz kenarında bir yere geldiğimizde masada Yaman ve Savaş vardı . Hemen Savaş'a sarıldım . Yaman nedense sinirden kuduruyor gibi bir hali vardı . Sarp Savaşa " Savaş her şeyi anlat bakalım. " Savaş konuşmaya başladı . " Sevgilim beni iyi dinle, bunlar sana oyun oynuyor . Senin hafızanın kaybetmenden yararlanıp benden uzaklastırı- "derken Yaman'dan bir yumruk yedi . Yere düşerken hemen yanında diz çöktüm. " Hadi sevgilim gidelim bak ,belki kuzenim dediğim çocuk da bana oyun oynuyor !" Başım dönerken ekledim " Sevgilim başım dönüyor . " " Merak etme sevgilim iyileseceksin . " Savaş beni kucağına alıp arabaya bildirdiğinde arkadan Sarp ve Yaman'ın "Hayal!" Dediğini duydum.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sarp'tan :
Eve döndüğümüzde Yaman koltuğa kendini attı . Mira içeriden ağlayarak geldiğinde yanına gittim . " geçicek mirammm benim . " Mira kızarırken keyifle sırıttım.
1 HAFTA SONRA ..
Hayal'den;
Gözlerimi açtığımda hiç olmadığı kadar güzel bir evdeydim. İçeriden biricik sevgilimin sesi duyuldu " Sevgilim nasılsın bakalım ?" Koşarak boynuna sarıldım ve " Daha iyiyim sevgilim " Sevgilim kelimesini uzatarak söylediğimde daha da sıkı sarıldım . Ama dur kafam çok açıyor ve önüme görüntüler gelip duruyor . Gözümün önüne yaman geliyordu. Biz bir haftadır buradaydık ve BİR DAKİKA YA! Bu çocuk benim sevgilim değil ki . En son Savaşla beraber arabadaydık ve beni arabadan atmıştı. Her şeyi daha net hatırlıyordum. Demek beni kullandı şerefsiz! Ben dr suyuna inerek burdan kurtulurum . " Sevgilim beni artık eve bıraksan ya ailem gelebilir buradan gitmem lazım eve ." "Tamam Hayal." Arabaya bindiğimizde yanıma Bay şerefsiz bindi . Uzun bir süreden sonra beni eve bırakıp gitti. Evin kapısına geldiğimde içeride Yaman Mira ve Sarp'ın oturduğunu gördüm. Bana baktıklarında hepsi somurtuyordu. "Gelin!" Dedim . "Size her şeyi anlatacağım."■■■》》》》■》》■■■■》■■♤■■■■》》■》》》》■
Ve bölüm sonu arkadaşlar yazılılarımın sıkışıklığı yüzünden bölüm yayımlayamadım iyi okumalar ve oylarınızı bekliyorum .... 😍😍😍😍😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimin Hayali
ChickLitDaha dünki çocuktu bizimkiler ... Şimdi kocaman abi , abla oldular , zorluklar yaşadılar,sevinçlerini,mutluluklarını, hüzünlerini paylaştılar. Beraber koştular, beraber yoruldular ... Ve en sonunda gülecekler mi ? Yoksa sonsuza dek küsecekler mi ha...