O gün okul un ilk günüydü.Sabah annemin beni sarsışı ile uyandım.Okul kıyafetlerimi giydim .İşte sekiz olmuştum. Ben de kahvaltıdn sonra okul için yola koyuldum . yolda çok büyük bir kaza olmuştu sabah sabah ve askerler yolu kapamıştı beni ara sokaklara yönlendirdiler ben de ara sokaklardan okuluma vardım. Okula vardığımda okul boş gibi bir şeydi . Sınıfa girdiğimde sınıf boştu ve karanlıktı .Daha sonra en iyi arkadaşlarımın ile belirlediğimiz gizli yere gittim.( kantinin arkası :D ) orada sadece emre ve umut vardı yanlarına gittim ve sordum okul neden böyle sessiz deddim emre cecap verdi .bilmiyorum sabahtan beri bizimkileri arıyorum bitek umut u buldum bi de seni fakat umut sabahtan beri konuşmuyor ne olduğunu anlamadım . daha sonra umuta seslendim bana da ses vermiyordu. Umut un gözlerini hiç böyle görmemiştim . İlk defa böle boş boş ve korkmuş bakıyordu.Daha sonra yerden ki yaprak sesleri işitti kulağıma hemen arkama döndüm ve ne göriyim o ağzından kan akmış bir şekilde bizim olduğumuz yere doğru gelen ve üstünde bizim okulun tişörtü iğrenç bir yaratık geliyordu çok garip şeyler oluyordu
O İğrenç yaratık umutun üstüne atıldı umut direniyordu ama hala korktuğu her yerinden belliydi eli ayağı titriyordu. O garip şey tam umutu ısıracakken emre yerden bulduğu bir tahtayı o iğrenç şeyin başına geçırdi o da çok korkmuştu bense hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.emre o şeyin başın tahtayı geçirince kafası yarılmıştı fakat hala umuta saldırıyordu.daha sonra ben yerdeki büyük bir taşı kafasına geçirince hareketsiz kaldı. Umut daha korkmuş görünüyordu ve heryeri kan olmuştu .Daha sonra oradan uzaklaştık ve şehrin haporlöründe kulağı sağır edicek bir cızırı çıktıktan sonra bu bir askeri mesajdır diye bir ses geldi . mesajda bu bölge 7 gün içinde karantina altına alınacaktır ve bombalanacaktır hayatta olanlar . şehrin dışındaki cızzzz ve ses gitti çünkü o zombi şeklindeki şeyler hopörlörü yıkmıştı .daha sonra umuta dönerek ii msin dedim umut yere oturmuş o zombi gibi şeye bakıyordu . umutu dikkatlice dinleyince ben onların olduğu yere gitmemeliydi özür dilerim faruk dedi sizin başınızıda derde soktum dedi ben tam nasıl derken emre bağırdı faruk umut birkaç tane daha var geliyorlar diye bağırdı daha sonra emre ve umut kendilerini kantine kilitlediler beni de çağırdılar fakat kardeşim ewde yanlızdı hemen gitmem gerekiyordu yerden bir sopa aldım ve ses çıkarmadan okuldan çıktım ewe giderken bir çok ölü insan ve parçalanmış insanlar gördüm ve içim çok yandı ya kardeşime bişey olduysa ben naparım ve annem ve babam şimdi ne yapıyordur … derken bir çığlık sesi geldi bu bir kız çığlığıydı hemen durdum ve sesin nerden geldiğine bakıyordum ve ordaydu sarı saçlı ve kıyafeti yırtık pırtık ve suratında bir çok çizik olan bir kız gördüm kız binanın yangın merdivenin den aşağı iniyordu fakat arkasında 30 lu yaşlarda bir zombi vardı ve kız çok bağırdığı için bir zombi daha vardı hemen elime bir taş alıp aşağıdaki hastalıklının başına attım ve bana doğru gelmeye başladı zombi tam bana saldıracakken elimdeki tahtayı tam kafasının ortasına geçirdim Allahtan tahta çiviliymişte hemen yere yığılıverdi en de öldüğünden emin olmak için birkaç kez daha vurdu bu sefer yangın merdivenin kapsının önünde bekledim kız çıktığı an kapıyı kapattım ve iki demir arasındaki boşluktan kafasına geçirdim ve yere yığıldım kız hala ağlıyordu ve b aba bam beni öldürmeye çalıştı dedi ben de o artık senin baban değil dedim daha sonra onun ile birlikte bizim ewe doğru gittik.