Augusztus 27.
Kedd6:27
Reggel szinte kidobott az ágy. Nem bírtam aludni. Folyton azon járt az eszem hogy Logan komolyan képes lenne megölni...
Vegül úgy döntöttem hogy nem megyek el. Mindig is tudtam hogy Logan menő és sokan felnéznek rá. De sosem képzeltem volna hogy ilyenekre képes. Lassan felültem és bámultam magam elé. Nem birtam felfogni hogy egy osztálytársam miatt nincs biztonságban az életem és félnem kell. Ez olyan abszurd. Lassan kikeltem az ágyból és kimentem a fürdőbe. Amikor megláttam a tükörképem még majdnem megilyedtem. Kékes-lilás karika húzodott a szemem alatt, a hajam úgy állt hogy azt hittem sosem fogom tudni kifésülni. Hát igen! Nem kicsit forgolódtam az éjjel. Elkezdtem rendbe rakni magam. Kifésültem a hosszú fekete hajamat aztán a kelleténél kicsit több sminket tettem fel hogy senki ne lássa a karikákat a szemem alatt. Fogat mostam és átmentem a szobámba. Úgy voltam vele hogy ma úgy is itthon fogok dögleni tehát úgy is öltöztem. (kép fent) Miután felöltöztem rendbe raktam az ágyam és leterítettem a fehér plédemmel. Leültem az ágyra és az ölembe vettem a laptopom. Bekapcsoltam és videokat néztem amikor hirtelen pittyegett a telom.
"ving ving" (aki nem tudná ez a messenger hangja😅)Tezsvírem🙈😍🔐
Szia picim! ❤️
Ráérsz ma egy kicsit?Babum😋😍🔥
Szia élet! 💕
Persze! Hova mennénk és mikor?Tezsvírem🙈😍🔐
Kb. 10 perc és ott vagyok. Amugy a könyvtárba.És itt megállt bennem az ütő. Fél óra mulva kb oda érünk a könyvtárba és akkor már ott lesz Logan.
Babum😋😍🔥
Nem lehetne hogy később mennyünk?Tezsvírem 🙈😍🔐
Miért?? Elmennénk a könyvtárba utánna meg bepótolhatnánk a pizzázástNem tudtam hogy hogy tudnám kivédeni. Nem értené meg! Ésahogy ismerem még azért is oda ráncigálna hisz eddig tök jóban voltunk Logannal. Csak azóta én meg tudtam dolgokat! 😶
Babum😋😍🔥
Okés! Menjünk! :)Ez után elmentem és átöltöztem.
Aztán lementem anyához.
-Anyuuuu!!
-Mond.
-Elmegyek Miával könyvtárba meg pizzázni.
-Okés. Vigyázz magadra!
-Rendben. Kaphatok egy kis pénzt? 😅
-Gyere...
Anyu adott pénzt aztán felkaptam a táskám, a cipőm és indultam is. Bedugtam a fülhallgatómat a fülembe és elindítottam az eggyik lejátszási listámat. Úgy beszéltük meg Miával hogy a könyvtárnál talizunk ugyhogy arra vettem az irányt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Sziaaaa-köszöntem mikor oda értem és szembe találtam magam Miával.
-Haliii. - mondta és megölelt. - Mennyünk akkor be.
-Menny előre... Egy pillanat és megyek.
-Okés. Siess.
Mia bement én pedig elkezdtem kotorászni a táskámban. Sajnos erről még Mia sem tud de miután át estem egy két múltbéli szörnyű dolgon elkezdtem cigizni. Kivettem a cigis dobozt és kihuztam belőle egy szálat. Meggyújtottam és nézelődtem miközben elszívtam.....
-Hello...-fogta meg hirtelen valaki a vállamat. Úgy meg ilyedtem azt hittem szívrohamot kapok. Nem mertem meg fordulni. Ki tudja ki az...
Valami rabló vagy bérgyilkos...
Nagyon meg ilyedtem. Nem tudtam mit csinálhatnék...Itt a második rész!!! Remélem tetszik ❤️❤️❤️