Discuția

3 0 0
                                    

Adi: Imi poți dă un sfat în legătură cu o fată? 
Eu: Nu cred ca sunt în măsură, dar încerc.. 
        Spune!!!
Adi: Deci, imi place mult de o fată și vreau s-o invitat în oras, dar nu stiu cum s-a fac asta deoarece persoană respectivă e mai timidă de fel și imi e jenă să nu ma respingă
Eu: Pai, încerca și vezi ce se va întâmpla(Eu am crezut că se referă la mine, dar cum un băiat ca el se va uita la mine)
Adi: Ok am să incerc...
După ce discuția a luat sfârșit am coborât din mașină... Când ajung în fața casei ma intorc spre mașină și îi zâmbesc, el îmi aruncă un zâmbet înapoi...
A doua zi la școală circula o bârfă toată lumea vorbea despre asta...
Adriana vine la mine si imi spune: Ai auzit bârfă cea nou??
Eu: Nu, care e aceea?
Adriana: Frate'miu a invitat-o pe Ionela in oraș, o ști pe Ionela,nu,  tocilara aia din 11-A??
EU: Poftim...
Eu ca o proastă am crezut că e vorba despre mine, ce fraiera sunt
Adriana: Ce e ai devenit geloasă?
Eu: Ce, Nu?  De ce crezi asta?
Adrian: Am vazut cum îl privesti, și am crezut că îti place de el...
Eu: Au crezut prost, și te rog lasă ma să ma pregătesc pentru testul la istorie...
Adriana : Bine, bine  nervoaso

După ce cea mai bună prietenă a plecat, fug repede la baie si încep să plâng
Cum am putut să cred ca el ma place pp e mine normal ca el o place pe ea, ea e și mai frumoasă are și forme eu în schimb nu am nimic din ce are ea  (Inima proastă)
Aud clopoțelul și merg la ora, când într-un în clasa merg spre locul meu acolo pe banca găsesc un bilet și pe bilet scria...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O TOCILARĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum