4 BÖLÜM

91 4 0
                                    

Bong Cha arkadaşı min soo'yu aradı.
Min soo  cevap vermiyordu.

"Şimdi sıra  mektup yazmaya geldi."
  
"Sevgili anne ve babacım bu size son mektubum olabilir anneme baştan beridir söylüyorum  bu mektubu yazma sebebim annemin beni oyalaması babacım sana gelirsek biliyorum bir işin çıktı ve acilen gitmek zorunda kaldın. Ama benimde Kore'ye big hit 'e gitmek gerekiyor sizi çok seviyorum beni hiç merak etmeyin bende kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum. Beni affedin. "

        Kızınız Bong Cha...

" Şimdi ben evden nasıl çıkacağım, hiç bir fikrim yok acaba şöylemi yapsak pencereden mi atlasak yokk artık Bong Cha saçmaladın kendine gel artık. "

Bong Cha odasının kapısını açar, merdivenlerden yavaşça iner ve evin kapısına varır kapıyı açar ve evden çıkar.

" Oh be sonunda çıkabildik ne kadarda zor bir durum çok kolay sanıyordum ama öyle değilmiş. "

Bong hemen bir taksi durdur. Taksiye biner.

"Sizden birşey rica edebilirim. Beni havalimanına kadar bırakabilir misiniz?"

"Tabi hanımefendi size nasıl isterseniz"

Bong Cha çok mutlu olmuştu. Çünkü Kore'ye gitmesine saatler  kalmıştı. İçi içine sığmıyordu.

Sonunda  havalimanına gelmişti. O uçak, o bilet hayatını değiştirecekti.

"Ben Güney Kore için bir bilet alabilir iyim?"

"Buyrun hanımefendi biletiniz."

"Çok teşekkür ederim."

Uçağın gelmesine 15 dakika vardı.

"Off bu uçak nerede kaldı bir aksilik çıkar diye çok korkuyorum."

Uçak sonunda havalimanına gelmişti. Anons ediliyordu. Güney Kore yolcuları diye anons yapılıyordu.

"Ohh be sonunda  geldi bir aksilik çıkmadı."

Bong Cha uçağa daha 1 defa  binmiş.
Babasının yanına Hollanda'ya giderken.

Bong Cha uçağa binmişti. Güney Kore'ye gitmek 2saat sürüyormuş.

Kore'ye gitmek için kalan süre 10 saniye kalmıştı. Bong içinden

" 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1"

"YAŞASIN!!!!"

Bong Cha Kore'in adını sanını bilmiyordu. Ne yapacak big hit'e nereden gidecek onuda bilmiyordu.


ARKADAŞLAR BUGÜNLÜK BÖLÜMÜMÜZ BU KADAR

YENİ BÖLÜM İÇİN 10 VOTE!!!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HaBerSİz AşKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin