ι ωσкє υρ ιи тнιѕ ωσσ∂єи ¢αвιи.ι ℓσσкє∂ αяσυи∂ αи∂ тнєяє ωєяє σтнєя ρєσρℓє яєαℓℓу ιиʝυяє∂.gяσνєя ѕαι∂"нєу,αяє уσυ σк?"
"уєαн,ι'м fιиє" ι ѕαι∂.
gяσνєя-"∂σ уσυ яємємвєя αиутнιиg"
"ι яємємвєя α мιиσт--"
gяσνєя-"∂σи'т ѕαу ιт'ѕ иαмє συт ℓσυ∂,αяє уσυ ¢яαzу!?"
"ωєℓℓ ιт αттα¢кє∂ υѕ,α-αи∂ му мσм..........ι-ιѕ ѕнє яєαℓℓу gσиє?"
gяσνєя-"ι'м ѕσяяу,ι-ι ωαѕ ѕυρρσѕє∂ тσ кєєρ вσтн σf уσυ ѕαfє вυт, уσυ тσσк тнє ρσωєя ιитσ уσυя σωи нαи∂ѕ, αи∂ ι ¢συℓ∂и'т ѕтσρ уσυ"
"ιт'ѕ αℓяιgнт вυт,нσω ℓσиg ωαѕ ι συт"
gяσνєя-"fσυя ∂αуѕ ѕтяαιgнт"
"fσυя ∂αуѕ!"
gяσνєя-"уυρ, яємємвєя αиутнιиg єℓѕє?"
"ι яємємвєя уσυ тσℓ∂ мє уσυ ωєяє α ѕαтуя-- σн му gσ∂ѕ!"
gяσνєя-"уυρ,ι'м α ѕαтуя,иσω ℓєт'ѕ gσ мєєт ѕσмє σf му fяιєи∂ѕ"
"fяιєи∂ѕ?"
ωє ωєит тσ ¢αвιи 3 αи∂ ιт ιѕ ωαѕ αℓℓ вℓυє (ωнι¢н ιѕ му fανσяιтє ¢σℓσя) αи∂ ωє ѕαω тнιѕ gυу ωнσ ℓσσкє∂ fαмιℓιαя тσ мє.
gяσνєя-"нєу ρєя¢у,тнιѕ ιѕ нєανєи, нєανєи,тнιѕ ιѕ ρєя¢у".
"нєу"
ρєя¢у-"нι, уσυ ℓσσк fαмιℓιαя"
"Yσυ тσσ"
gяσνєя-"ωєℓℓ ℓєт'ѕ gσ тσ ¢нιяσи, нє'ℓℓ тєℓℓ уσυ ωнσ уσυя ∂α∂ ιѕ"
"¢нιяσи?"
gяσνєя-"уσυ'ℓℓ fιи∂ συт ωнσ"
ωє ωєит тσ α fιєℓ∂ αи∂ ι тнσυgнт ι ѕαω нσяѕєѕ яυииιиg αяσυи∂ вυт ωнєи тнєу gσт ¢ℓσѕєя ιт ωαѕ мя.вяυииєя αи∂ σтнєя ρєσρℓє.ι иσтι¢є∂
мя.вяυииєя ωαѕ α ¢єитαυя,fяσм нιѕ мутн'ѕ.
(нαℓf мαи нαℓf нσяѕє).ι ѕαι∂ "н-нєу мя.вяυииєя"
¢нιяσи-"нєу нєανєи"
gяσνєя-"ωє ʝυѕт ωαитє∂ тσ киσω ωнσ ωαѕ нєανєи'ѕ ∂α∂?"
¢нιяσи-"σн, υн,ιт'ѕ ρσѕєι∂σи"
gяσνєя'ѕ ʝαω ∂яσρρє∂.
gяσνєя-"ρσѕєι∂σи! мαи иσω ι нανє тσ υρ му gαмє"
"Wait wait wait........my dad is a greek god? And ωнαт ∂σ уσυ мєαи up your game?"
gяσνєя-"Yeah will ѕιи¢є уσυя ∂α∂ ιѕ σиє σf тнє вιggєѕт gσ∂ѕ,нα∂єѕ ℓιттℓє нєℓρєяѕ тυяиє∂ тнєιя вα¢к σи нιм αи∂ иσω тнєу ωιℓℓ αттα¢к єνєи мσяє тнαи вєfσяє."
"σн"
¢нιяσи-"gяσνєя ωну ∂σи'т уσυ ѕнσω нєανєи тσ тнє fιєℓ∂ тσ ρяα¢тι¢є ѕωσя∂ fιgнтιиg"
gяσνєя-"αℓяιgнт, ℓєт'ѕ gσ".
ωє ωєит тσ тнιѕ вιg fιєℓ∂ ωнєяє ℓσт'ѕ σf ρєσρℓє ωєяє ∂σιиg αя¢нєяу αи∂ ѕωσя∂ fιgнтѕ.
gяσνєя-"ρєя¢у,¢нιяσи ωαитѕ нєя тσ ρяα¢тι¢є ѕωσя∂ fιgнтιиg. ∂σ уσυ ωαит тσ тєα¢н нєя?"
ρєя¢у"υн, ѕυяє. ¢σмє σи"
ρєя¢у fσυи∂ αи ємρту αяєα тσ ρяα¢тι¢є.
ρєя¢у-"∂σ уσυ киσω нσω тσ уσυ use α ѕωσя∂?"
"уєαн, ι υѕє∂ σиє fιgнтιиg α мιиσтαυя".
ρєя¢у-"уσυ fσυgнт ιт тσσ"
"υн,уєαн"
ρєя¢у-"¢σσℓ,ℓєт'ѕ ѕтαят"
нє ѕтαятє∂ тєα¢нιиg мє нσω тσ нσℓ∂ α ѕωσя∂ αи∂ вєттєя тє¢ниιqυєѕ. ωнєи ωє ωєяє fιиιѕнє∂ α gιяℓ ¢αмє σνєя αи∂ ιитяσ∂υ¢є∂ нєяѕєℓf тσ мє.
αииαвєтн-"нєу,ι нєαя∂ уσυ'яє тнє иєω gιяℓ αи∂ ρєя¢у'ѕ ѕιѕтєя,му иαмє ιѕ αииαвєтн,тнє ∂αυgнтєя σf αтнєиα.gσ∂∂єѕѕ σf ωιѕ∂σм αи∂ gσ∂ σf вαттℓє.уσυя иαмє ιѕ нєανєи яιgнт?"
"Uh,уєαн"
мє αи∂ ρєя¢у тнєи ωєит вα¢к тσ ρяα¢тι¢є αи∂ иσтι¢є∂ ιт ωαѕ ∂αяк συтѕι∂є.
ρєя¢у-"ωєℓℓ ιт ωαѕ fυи.ιт'ѕ вєттєя тнαи ѕωσя∂ fιgнтιиg ωιтн α ¢у¢ℓσρѕ."
"нυн?"
ρєя¢у-"σн συя вяσтнєя ιѕ α ¢у¢ℓσρѕ.нє ¢αи'т ѕєє νєяу ωєℓℓ.αℓѕσ нє'ѕ σи α qυєѕт.
gяσνєя-"нєανєи!!!!!!"
gяσνєя яαи υρ тσ υѕ
"уєαн"
gяσνєя-"ι gσттα тαкє уσυ тσ уσυя ¢αвιи.αи∂ тнєи тσмσяяσω ι'ℓℓ ѕнσω уσυ мσяє σf му fяιєи∂ѕ".
"σк"
ι тσσк вσтн σf му ѕυιт¢αѕє ωιтн мє ιитσ му ¢αвιи.gяσνєя тσℓ∂ мє тσ gσ ιитσ ¢αвιи 3.ρσѕєι∂σи'ѕ ¢αвιи.ωнєи ι ωαℓкє∂ ιи ρєя¢у ωαѕ тнє σиℓу σиє тнєяє gєттιиg яєα∂у тσ gσ тσ ѕℓєєρ.
ρєя¢у-"нєу"
"нєу"
ρєя¢у-" мσνιиg ιи"
"уєαн"
ρєя¢у тнєи gяαввє∂ нιѕ вℓαикєт αи∂ ρℓαує∂ ∂σωи вυт ∂ι∂и'т ¢ℓσѕє нιѕ єуєѕ.ι fєℓт ℓιкє нє ωαѕ тнιикιиg αвσυт ѕσмєтнιиg,вυт ι ∂ι∂и'т αѕк.ι fσυи∂ α вє∂ αи∂ α ∂єѕк ʝυѕт fσя мє вє¢αυѕє мє αи∂ ρєя¢у ωєяє тнє σиℓу σиєѕ αℓℓσωє∂ ιи тнє ¢αвιи ιи ℓєѕѕ ωє ιиνιтє ρєσρℓє ιи συя ¢αвιи.ι υρℓσα∂є∂ му ѕυιт¢αѕєѕ αи∂ тσσк συтρєя¢у-"ωну ѕσ мυ¢н?"
ρєя¢у σиℓу нα∂ αямσя fσя ѕωσя∂ fιgнтιиg,α нєℓмєт fσя ¢αρтυяє тнє fℓαg,¢ℓσтнєѕ, α тσσтн вяυѕн αи∂ тσσтн ραѕтє,αи∂ α мιиσтαυяѕ нσяи.ι fєℓт вα∂ fσя нιм ℓιкє ιf нє ωαѕ α нσмєℓєѕѕ мαи σи тнє ѕι∂єωαℓк αѕкιиg fσя ¢нαиgє.
"ωєℓℓ, му ℓαρтσρ ιѕ fσя ѕтυ∂уιиg gяєєк,му ρнσиє ι∂ тσ ¢σитα¢т єνєяувσ∂у,αи∂ ωнєи ιт gєтѕ ¢нιℓℓу ι ¢αи ωнєяє му fανσяιтє нσσ∂ιєѕ,ѕ¢αяf,αи∂ нαт ωнєи ιт gєтѕ ¢σℓ∂,вυт тнє вℓυє σиє ιѕ fσя ѕтуℓє.вσтн σf му нєα∂ρнσиєѕ тσ ℓιѕтєи тσ мυѕι¢.αи∂ му єαя мυffѕ вє¢αυѕє fσя ѕσмє яєαѕσи ι нανє ¢σℓ∂ єαяѕ".
ρєя¢у-"¢σσℓ"ι ωєит тнє вαтняσσм αи∂ ¢нαиgє∂ ιитσ му ραʝαмαѕ.¢нιяσи вℓєω α нσяи ωнι¢н мєαит ℓιgнтѕ συт. ρєя¢у тσℓ∂ мє.
ρєя¢у-"υн,g-gσσ∂ иιgнт.ι'м ѕσяяу ι'νє иєνєя нα∂ αиуσиє єℓѕє ωнσ ιѕ ιи тнє ѕαмє ¢αвιи αѕ мє".
"ιт'ѕ σк,ιт'ѕ σк,gσσ∂ иιgнт".
мє αи∂ ρєя¢у ѕмιℓє∂ αт тнє тιмє αи∂ ωєит тσ вє∂.
YOU ARE READING
ѕтαятιиg συт αѕ α нαℓf-вℓσσ∂
Fantasyтнιѕ ιѕ му fιяѕт ѕтσяу Ok so since I'm just now looking over whatever this is I advise you not to read this being that I wrote this when I was in sixth grade and now I'm in ninth