Görünmez

18 1 0
                                    

Akşam yemek yemek için aşağı inmiştim ki her zaman olduduğu gibi babam yoktu.
Anneme nerede olduğunu sorduğumda toplantısı uzamış gelemeyecek dedi.
Hep toplantısı vardı . Ama ben buna tabiki inanmıyordum . Çünkü genelde işi bahane edip arkadaşlarıyla dağıtmaya giderdi . Akşam da daha doğrusu gece eve gelip anneme bağirir, sonrada sızardı. Bu duruma annemde alışmıştı. Ònceleri babam ona hakaret ettiğinde ağlardı,tabi bende ama artık onu umursamıyor söylediklerine tepkisiz kalıp susmasını bekliyorduk. O gecede aynısı olmuştu. Bende bir süre neden evlendiklerini düşünürken uyuya kalmıştım.

Ertesi sabah annem beni erkenden kaldırmıştı. Bunun sebebi ise haftanın üç dört günü üniversiteye yürüyerek gitmemdi. Biliyorum bu size çok saçma geldi ama bir tıp öğrencisi olarak çalışmaktan sosyalleşmeye ve spora vakit yoktu . Bende böyle bir yol bulmuştum . Hem çoçukluğumdan kalan kötü bir alışkanlığım vardı . Arabaya binince midem benim değilmiş gibi davranırdı . En güzeli mis gibi oksijen alarak entaftaki insanlara bakıp onları analiz etmekti. Analiz etmek derken yüzlerine bakım kaygılı , mutlu ,umutsuz ,bezmiş ve ağlarken ki durumlarıydı işte ben buna bayılırdım.

Nihayet gelmiştim kampüse dersim başlamak üzereydi ve ben hala sınıfa gitmeye uğraşıyordum. Birinci dönem öğrencisiydim bu yüzden biraz rahattık. Yani haha üst dönemdekilere göre...
Evvet işte gelmiştim . Benim yerime geçip oturmamla profesör de gelmişti. Mükemmel zamanlama ...
Ders bitiğinde en yakın arkadaşım olan Arzu'yla bir şeyler içmeye karar verdik ve bulduğumuz ilk kafete girdik. Ve girmemizle mekana aşık olmamız bir olmuştu. Duvarda kocamam saat çarklarına benzer siiyah renkte şeyler asılmıştı. Bir duvarda ise kocaman simetrik kesim ayna vardı . Bu mekana derinlik katmıştı. Işıklar dolunay varmış gibi griye çalıyordu. Mekana gizem katmıştı. Bir köşede de canlı müzik yapan genç bir grup vardı. Mekanı çok beğenmiştik artık hep gelirdik . Biraz oturup bir şeyler içtikten sonra kalktık ve taksiye atlayıp evimize gitmeye karar vermiştik. Arzu'nun evi benim evimden daha yakın olduğu için o önce inmişti . Bende biraz ilerledikten sonra indim . Hem midem bulanıyordu hemde adamın o iğrenç bakışlarından sonra daha fazla dayanamamıştım. Neden böyle yaptıklarını anlamıyordum . Tamam kız olduğumuz için sizden daha güçsüz olabiliriz ama o iğrenç bakışları haketmiyoruz.

Eve geldiğimde annem mütiş sesiyle(kulakları sağır eden) bir şeyler söylüyor bir yandan da yemek yapıyordu . Sessizce yanına gidip  yanağını öptüğümde hemen yerinde sıçrayıp göğsünün üzerine elini koydu ve ödümü kopardın  kızım dedi. Bende kıkırdamaya başladım bunu hep yapardım . Annemde her seferinde korkardı.
Akşam yemeği için anneme sofrayı hazırlamasında yardım ediyordum. Bir anda kapı çaldı ve annemle ikimiz birbirimize baktıktan sonra annem bana kapıyı açmam için gözüyle işaret verdi bende hemen koşup kapıyı açtım ve kapıyı açmamla  gözkerim fal taşı gibi açılmasi bir oldu . Babam güler yüzüyle içeri girip benim alnımdan öptü ve annemin yanına geçti. Babamın sarhoş halinden başka bütün hallerini severdim alkol onu zehirliyordu ve tanıyamadığım bir adama dönüştürüyordu. Ben bunları düşünürken annem içerden bağırdı. Derin kızım yemek hazır hadi gel. Hemen koştum iceri masaya oturdum yemek çok keyifli geçmişti. Babam sürekli espiri yapıyordu , annemle gülmekten yemek yiyemiyorduk . Ama bu benim umrumda değildi.

##############################

Akşam yemeğinin anlayamadığım şekilde diğer akşamlardan farklı olmasını düşünerek odama çıktım .
  Tabiki hemen çalışma masama geçtim ve notlarımı çantamdan çıkarmak için elimi cantaya uzattım içini açtığımda içerisinde notlarımın olmadığını farkettiğim anda kalp atışlarım yükselmeye başladı. Çünü sınavıma nerdeyse hiç zaman yoktu ve benim notlarım ortalıkta yoktu.
  Bütün gece odanın altını üstüne getirdim fakat notlarımdan iz yoktu . Nerede unutmuş olabileceğimi düşündüm ve aklıma okulun kütüphanesi geldi en son orada çantamdan çıkarmıştım notlarımı .
   Gece dışarı çıkmama ailem izin vermeyeceği için en iyi seçenek birkaç saat uyuyup sabah erkenden kütüphaneye gitmekti.

################################

Yatağa yitmek için pijamalarımı giydim ve hemen yatağa girdim . Uyumadan önce notlarımı kimsenin almamasını dua ettim .

################################

Sabah gözlerimi açtığımda hemen başucumdaki saate kafamı çevirip baktım . Saatt tam beşti. Hemen ayağa fırladım ve dolabıma yöneldim . Eğer annemler uyanmadan evden çıkmazsam kahvaltı yapmam için annem ısrar edicekti ve bu zaman kaybıydı . O yüzden hemen dolabımdan elime ilk gelen tişört ve pantolonu alıp üzerime geçirdim sırt çantamı elime alıp hemen aşağı kata indim, kapının yanındaki küçük sehpanın üzerinden anahtarımı alıp spor ayakkabılarımı giyip çıktım. Evin  bahçesinden geçtikten sonra sonunda dışarıdaydım.
  Yürümeye başladıktan bir süre geçmişti ki bir taksi durdurdum ve okula gitmek için yola çıktık.
  Yürümek güzeldi evet ama bu gün için zaman kaybıydı .
Telefonumu elime aldığımda annemin iki kere aradığını gördüm. Sanırım kapı sesine uyanmıştı . Odamda beni bulamayınca da merak edip aramıştır diye düşündüm.
Tekrar aramaya başladığını görünce bekletmeden açtım ve benim birşey söylememe müsade etmeden babamın fenalaştığını söyledi . O anda şok olmuştum ve ne diyeceğimi bilememiştim . Anneme cevap vermeden telefonu kapattım ve taksi şoförüne dönüp hemen geri dönmesini söyledim . Evden fazla uzaklaşmadığım için on dakika içinde eve gelmiştim fakat o on dakika bana bir asırmış gibi gelmişti.Taksiden inip eve hızlı adımlarla gidiyordum ki taksi şoförü arkamdan bağırıp " hanım efendi ücreti ödemeyi unuttunuz " dedi. Ben geri dönüp özür dileyerek çantamdan cüzdanımı çıkarıp parayı verdim ve üzerini beklemeden eve koştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FENERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin