Yazmak Ne Kadar Zor Olabilir ki ?

285 10 3
                                    

Not: (Bu yazdıklarım eskiden düşünüp kağıda dökmüş olduğum yazılardır.. Şimdi ise gördüğünüz gibi yazabiliyorum. ve insanların bir kısmına ulaşabiliyorum.Okuyup bana destek verdiğinizden dolayı TEŞEKKÜRLER. )

Her zaman "Yazmak ne kadar zor olabilir ki?" diye düşünüyordum.Yolda yürümek gibidir herhalde  diye düşündüm..Ama zamanla anladım yazmanın zorluğunu insanları etkilemek,zihinlerinde  kalıntılar bırakmak ve onlara beklentiler sağlamak gerekiyor aslen yazarken.Ben hiç düşünmemiştim yazmanın zorlukların.Zorlandığımı anladığımda türlü türlü hikayeler ve kitaplar okumaya başladım.Düzelirim diyerek koyuldum bu işe...Eğlenceli bir hayatım yoktu .Bu yüzden yazarken takılıp duruyordum hep.Yaşadığım bir macera olsaydı .Satırlara sığmazdı yazdıklarım ama şimdi böyle mi ? Hayır tabi ki de  yazarken düşünüyorum bolca aklımın kenarında kalanları yazıyorum.Onun için yazdıklarımı yarım yamalak bırakıp ertesi güne bırakıyorum.Yazmak için eksik parçalarım vardı.Yazmakta tek başına yetmiyordu demek istediğim  herkes yazdığını anlatamaz arkadaş.Kim bilir kaç kişi anlamadı şimdi bu yazdıklarımdan size yazdığım şeyden örnekler gösteriyorum şimdi.Yazmak için bir kalem bir kağıt yetmez anlatmak istediğim.Yaşanmışlıklar gerekiyor.Bir sürü birikmiş yaşanmışlıklar.Hiç biri bende yoktu yazmak için.Eksikti bende ki yapbozların parçaları.

Yazmak Ne Kadar Zor Olabilir ki ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin