Sentimente

42 3 1
                                    

Sentimentele le pot caracteriza ca pe niște băuturi rafinate unele, iar altele de cea mai proasta calitate... dar nu asta le diferențiază, ci efectul pe care îl au asupra ta. Cât de repede poți sa te îmbeți de la una și cât de greu te amețește alta.
Povestea mea începuse de când eram deja obișnuita cu o băutură destul de tare, dar cu care ma familiarizasem de ceva timp, așa ca starea mea alcoolica îmi pusese stăpânire pe întregul corp.
Unde sa încadrez acest amestec de licorii care mi-a brăzdat întreg sufletul ? Hmmm... greu de spus era precum Stalinskaya, băută pe stomacul gol, in cazul meu sufletul era gol lăsându-se scufundat in amărăciunea băuturii compusă din cele mai negre sentimente, precum: durere, regrete, devastare și bine-nțeles ura toate astea turnate într-un pahar de sticlă spart pe unde curgeau necontenit lacrimi.
Am început sa cred ca așa stau lucrurile. Așa trebuie sa fie, doar ca nu voiam sa se vadă asta, voiam ca mahmureala să-mi treacă pana sa dau de lumea de afara, voiam ca o data cu contactul soarelui sa se evapore fiecare strop din ceea ce ma făcea sa ma înec la mică atingere a fluxului temporal care ma ducea direct in lumea amintirilor.
Aproape mi-a ieșit ceva timp, pot spune ca sunt inzestrata cu talentul de a ma preface, de aceea am ales teatrul, locul unde ma concep iar și iar pentru a ma regăsi într-o noua persoana de care sa ma dezbrac la plecarea din camera ce a fost martora la sentimentele ce se revărsau din mine într-un alt fel.

Bineînțeles, o alta băutura care ma amețește mult mai rău decât Stalinskaya la care deja devenisem imună, este Sheridan's...un gust mult prea dulceag la început și amărui spre final. Amestecul meu preferat de sentimente: iubire, pasiune, libertate  și perversitatea care te face ca după ce ai savurat siropoasa aroma sa dai de gustul care îți străfulgera pe șira spinării și te face sa spui " ce tare a fost asta!" Și sa mai vrei .

Iubirea am regăsit-o in mai multe băuturi ce-i drept, sub diferite gusturi, acoperită de dulceața ciocolatei cum ar fi in Angelli...
O aseman cu dulcea iubire de-o vara, care începe la fel de grațios ca și plutirea pe pătura unei ape de o pasare care a rămas fascinata de liniștea ce i-o asigura minunata întindere de apa.

Dulcele gust al vântului care ii săruta alene aripile doar când nu se așteaptă. Iubirea pe care o simți la începutul unei relații atunci când acea persoana simte nevoia sa afle totul despre tine sa soarbă fiecare informație și sa o iubească într-un final când toată se aduna și se contopește formându-te pe tine, un om nou, crud, când încă defectul nu și-a făcut apariția in acest proces superb. Când îl iubești pe omul ăla pentru ca e așa cum e.

Iubirea pur și simpu dulce. Cu toate astea, iubirea aceea, venită direct de pe meleaguri angelice, este ce-a care te ia cel mai tare de cap, pentru ca știm ca băuturile dulci îți dau lumea peste cap, și cum pe acest sentimen îl dorim cel mai mult încercam sa îl asimilam pe tot, asta ducându-ne acolo unde mai târziu vom numii tărâmul amintirilor pastilate, precum e un vin bun la gust, dar care nu are nimic de-a face cu strugurele sau mai bine spus fructul pasiunii sufletești. Ăsta e primul gând care ne vine atunci cand dam de o băutura amara.

Gustul dulceag al iubirii a fost doar ceva trecator, acțiuni copilărești si false im întregime.... total greșit! Dulcea aroma a lichiorului care ne îmbătase cu ceva timp in urma, e produsul celor mai sincere și pure sentimente. Cele mai tinere fructe care dau gustul dulce de care nu ne putem satura, este cel mai sincer sentiment de care poate da omul și pe care nu-l apreciază din păcate. De ce ? Pentru ca odata cu timpul începi sa te saturi de lichior și vrei sa încerci ceva mai tare precum Whisky-ul care este alcătuit din iubire pasiune, perversitate și libertate dar care urmează sa vina și cu ura, durere și neîncredere. Așa ca bravo! Dacă te-ai lăsat imbătat de gustul ce se termina amar, din păcate ai uitat ce începea odata dulce.



Primul capitol, primul hop' . Va mulțumesc pentru ca ați citit ceea ce am scris eu. E ceva complet nou pentru mine și nu știu cum sa reactionez la tot ce se întâmpla.
P.S. Scuzați-mi greșelile...❤️❤️

Life without endUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum