Gözlerimi açtığımda güneş cama çoktan vurmuş ve uzun zaman sonra ilk defa bu kadar rahat uyumuştum. Koşuşturma ile geçen bir kaç günü sonunda geride bırakmıştım. Neyse ki babamın ölümü yaz tatiline denk gelmişti yoksa kafamı okula vermemin imkanı olamazdı.
Saatin 12 olduğunu farketmemle yatağımdan dışarı attım kendimi. Parti akşam sekizdeydi, bir an önce hazırlanmam gerekti. Kendimi yinede odamın geniş balkonunda buldum.
Timur tüm hazırlıkları harika bir şekide tamamlamıştı. Üstüme sıradan birşeyler giyip hazırlıkları son bir kez kontrol etmek için aşağıya indim. Merdivenlerden inerken Timur''u tam karşımda buldum.
''Derin hanım, herşey tamamlandı istediğiniz gibi. Ama isterseniz sizde bir bakın.''
''Sağol Timur. Eksik birşey olursa söylerim.''
Hava şansıma oldukça sıcaktı. Lanet olsuun . Saçlarımı niye bu kadar uzatmışsam?
''Katiaaaa??'''
Neden ilk çagırdığımda gelmez ki!
Bahçeden hızlıca ayrılıp mutfağa gittim.
Ve benden konuşuyorlardı.
''Timur'un Derin hanıma olan ilgisini farketmiyormusunuz kızlar?''
''Katia!' Konuşma performansından çok etkilendim unutturma da maaşını buna oranla düzeltelim.
''Derin hanım.. ben .. şey''
''Tamam kes. Kahvaltımı bahçeye istiyorum hemen.
Ayrıca unutmadan bir daha benim çalışanlarım hakkında absürtleşmeyin.. 5 dakikan başladı.''
...
Saçım ve makyajımın da bitişiyle herşey tamamen hazırdı. Davetlilerin yarısı gelmişti bile.Hepsini tek tek öpmek, ilgilenmek ne kadar sıkıcıydı. Kalabalıktan oldum olası hiç hoşanmamışımdır. Parti gerçek anlamda bir saat sonra kendini göstermişti. Havuz başı olması yaptığım en iyi tercihti, ayrı bir hava katıyordu geceye.
Parti platin saçlı sarışınlarla doluydu. Partiye okulda en iyi arkadaşım olan Alice' de gelmişti.
Onu gördüğüme sevinmiştim. Annesi Türktü, ama babası yüzünden ismi farklıydi. Ve lise sonda Amerika'ya okumaya gitmişti. Ondan koptuğuma ozamanlar gerçekten üzülmüştüm.
İnternette konuşmalarımız zamanla azalmıştı.
''Hey.. Derin ! ''
''Alice nasılsın? Gelmene çok mutlu oldum. Sana attığım maili görmüşsün''
''Okulumdan dolayı internet ortamına zaman ayıramıyrodum. Farklı bir yoğunluk içinde oluyor insan orada. Yaz tatilimi burada geçirmeyi planlasam da senden gelen maille dönüşümü netleştirdim. Doğum gününü kaçıramazdım öyle değil mi ?''
Alice gerçekten de hiç değişmemişti. Hala havalıydı .
''Ahh.. Tabiki de Alice biz iyi dostlardık.''
Artık daha sık birlikte olalım istiyorum Derin. Yanında olup sana destek, bilirsin işte kötü gün dostu. Baban için üzgünüm.''
''Sağol Alice.. Zamanla alışıyorum sanırım.''
''Doğum gününü kasvetli hale getirdim afedersin... Heyy şu gelenlere bak .''
Salonun girişinde Kerem ve yanında daha önce tanımadığım bir çocuk içeri girdiler.