De la acea intamplare au trecut vreo 2 saptamani.In tot acest timp totul a decurs normal doar ca comportamentul surorii mele a fost oarecum altfel.Ma ridic cu greu din pat si ma schimb pentru a ma ocupa de treburile casei. Ma uit la ceas si vad ca este ora 09:26.
-Yagmur ! striga mama mea.
-Da , mama ! Vin acum , spun si imi prind parul lung, negru si ondulat intr-o coada apoi punandu-mi un batic maro simplu in cap.
-Of , fata mea ! Iar te-ai trezit tarziu ! Haide spala vasele iar eu dau cu matura.
-Bine , mama ! Yaprak une e ?
-Nu stiu... a plecat in graba. Cred ca este cu prietenele prin oras.
-Aha...e sora mai mare si iese in oras cu fetele iar eu spal vasele. Frumos !
-Haide Yagmur ! Sti ca si tu mai iesi in oras .
-Da , mama ! Ies sa iau paine ! spun si mama incepe sa chicoteasca.
-Yagmur...puiule ! Nu te-ai schimbat deloc ! Sti ca asta a fost alegerea ta !
-Ai dreptate ! A fost alegerea mea sa fiu eu cea cuminte si gospodina.
-Da , pui ! Si sa sti ca ai facut bine. Nu stiu ce ma faceam daca nu erai tu. spune mama cu zambetul pe buze.
Stiu cat de mult ne iubeste pe mine si sora mea. A suferit multe. Cand eu aveam 3 ani tatal meu a murit si am ramas doar noi 3 si bunicul.Tata a murit intr-un accident rutier iar la aflarea vestii bunica a facut infarct si din pacate a murit si ea. A fost foarte greu pentru mama. Acum ceva timp , vreo 8 ani , cand aveam 13 ani am ales sa-i fiu alaturi mamei si sa o ajut. Sora mea nu si-a dat seama cat de mult a suferit mama. Pe scurt...ea este fata care nu face treaba si iese in oras. Oricum ar fi eu o iubesc foarte mult.
E mai mare decat mine cu 4 ani. Acum are un loc de munca care nu ii aduce mult venit din cauza ca nu are studiile incheiate . Spre deosebire de ea , eu urmez acum facultatea de pshihologie si sunt in ultimul an.Sunt la facultate datorita bunicului meu ce munceste sa ma tina acolo. Am vrut sa o fac mandra pe mama.Ca venii vorba de facultate , abia astept sa se termine aceasta vacanta dintre semestre. Imi place sa invat dar nu sunt tocilara findca nu ma dedic atat de mult mai ales ca trebuie sa fac treburile casei si cele gospodaresti.
Gandurile imi sunt intrerupte de zgomotul usii iar Yaprak isi face aparitia asezandu-se la masa.
-Buna , Yaprak ! Ce faci ?
-Hei ! Mna... pe aici. spune stins oarecum nervoasa.
-S-a intamplat ceva ?
-Nu , stai calma !
-Sper... spun incet
[...]
S-a facut seara iar acum ma duc in camera sa mai scriu ceva pentru facultate. Cand intru o vad pe Yaprak foarte incordata si nelinistita.
-Yaprak ?
-Da .
-Scuze , dar... sunt sora ta ! Imi poti spune ce se intampla , findca mi-am dat seama ca ceva s-a intamplat.
-Uite... am sa iti zic pe ocolite ! Mai mult nu iti zic.
-Bine ! Hai , te ascult.
-Pai... sa zicem ca m-am indragostit de cine nu trebuie si am cazut in plasa lui. Nu stiu cum sa scap de asta. spune ea , si pielea mi se face ca de gaina. Cum pot sa repar asta ?
-Nu stiu ! Yaprak , pentru moment nu te mai intalni cu acest individ . Bine ?
-Imi ceri prea mult. Trebuie sa ma vad ca sa scap. Sa vorbesc cu el cu cartile pe fata.
-Yaprak ! Te rog , asculta.
-Gata , Yagmur ! Am incheiat discutia. spune si pleaca trantind usa. Nu stiu.... dar am un sentiment al naibii de ciudat.
[...]
Este dimineata si nu am mai dormit mult de data asta. Ma ridic din pat si observ ca Yaprak nu este in patul ei. Este ora 08:09 si nu cred ca la ora asta este cu prietenele ei. Ies din camera si o vad pe mama foarte ingrijorata , alaturi de bunicul ce avea o aliura trista.
-Mama ? Bnunicule ?Ce s-a intamplat ? Unde e Yaprak -Nu stim. Asteptam o veste . dupa aceste vorbe aud un strigat la poarta si ma duc sa vad cine este. Cand ma indrept spre poarta observ un politis.
-Familia Duman ?
-Da ! S-a intamplat ceva ?
...
YOU ARE READING
Yagmur
Romance,,Nu voi uita niciodata acea clipa. Din acel moment viata mea a luat-o razna. Acel om fara scrupule mi-a facut viata un calvar.Mi-a luat cei mai importanti oameni din viata mea. Totodata acea clipa mi-a adus si cea mai mare bucurie. Nu am sa uit ni...