Prišla som náštvatá do poškoláckej triedy."Kejt deje sa niečo?" nadíchol sa z hlboka."Áno deje sa niečo"zložila som si tašku z chrbta."Kejt ak sa môžem spítať, čo sa dej?"položil mi ruki na plecia."Pani Hemingstnová ma zas nechala za nič po škole"zdichla som si.Alexander dal dole ruky s mojich pliec a išiel sa učiť.Ja som si sadla a začala sa učiť.Medzi tím prišla do triedy pani Hemingstnová.Prišla som knej."Pani učiteľka Hemingstnová mohla by som odísť mám toho ešte dosť čo dosť dom urobiť,tak sa vás pítam môžem ísť"mám malíčkú nádej že ma pustí."hhhhmmm daj tak choď"odišla z miesnosti.Mne to prišlo trochu divné že ma pustila,ale zasa som to nijak moc neriešila.Rozlúčila som sa z Alexandrom,a odišla som.Keď som prišla domov tak sa mi ôbec ale že ôbec nechcelo robiť.Ale som musela ísť robiť.
Crrrrrrrrn.Zvoní zvonček.Radšej som išla otvoriť dvere."Ahoj Kejt"zo smútkom povedala."Ahoj Eva,deje sa niečo"zvedavo som sa spýtala."Vlastne nič sa nedeje len som si prišla po úlohy"usmiala sa."Jj tak poď ďalej a ja ti to prinesiem"usimila som sa."Máš to tu pekné"zdvorilo povedala."Jó ďíki"zakričala som z izby.Prišla som k nej a podala som jej úlohy.Eva odišla.Ja som si šla ľahnúť lebo už bolo dosť hodín.
23:45
Ležím len tak na posteľi a nedá sa mi zaspať.Tak len tak premíšlam čo budem robiť.Radšej pôjdem na vzduch.Keď som prechádzal okolo lesa tak sa pohli krík ja sa tam zapozeram.Zrazu ma niečo zrazí na zem.Keď som dopadla tak som zavrela oči.Dúfam že sa vám príbeh bude páčiť.Vopred sa ospravedlňujem za chiby.
Alejzi
YOU ARE READING
V jeho očiach
FantasyOna nepozná jeho.On nepozná ju.Ale predsa sa niečo medzi nimi udeje.