1 spoznanie

30 2 0
                                    

Zrazu som ríchlo otvorila oči.Prebrala som sa v miesnosti.Ležala som na posteľi.Začala ma boleiť hlava.Počujem ako niekto otvára dvere do miestnosti."Ty už si hore"prišiel ku mne."Už áno"Chytila som sa za hlavu."Donesiem ti lieky"odišiel z miestnosti.
Mal na sebe hnedí plášť takže mu nebolo vidno tvár.Zujimavé lebo neviem či mi chce ublížiť alebo pomôcť,hmmm.
Prišiel do miestnosti."Na zober si toto"podal mi lieky."Neotrávi ma to?"vistrašene som sa spýtala."Čo?,nie, prečo si to myslíš".prekvapene sa spítal."čo prepáč,lenže ja ťa nepoznám"zobrala som si
lieky."Prepáč madam"a chcel odísť z izby."Počkaj nechoď preč"povedal som a sadla som si.On sa otočil a sadol si ku mňe."Čo keby sme začali oznova"usmiala som sa."Dobrí nápad"obrátil hlavu na mňa."Ahoj Kejt"pozrela som sa naň ho."Ahoj Meg"chitila ma za vlasi.Ja už som vedela že mi nechce ublížiť."Môžem sa ťa niečo spýtať?"chytila som mu ruky."Áno Kejt"povedal prekvapene."prečo nosíš ten plášť"opítala som sa.Meg otočil sa a zas sa na mňa pozrel."Mám niečo z tvárou a nechcem aby to niekto videl"smutne povedal."Môžem"chitila som mu kapucu a dala tak aby mu bolo vidno tvár.Mal niaki okrúhli prístroj na oku,hnedé vlasi a šatku cez ústa."Zrúda"otočil hlavu.pustil ma ja jeho.Usmejem sa a Chitím ho za líce."Niesi Zrúda"utešovala som ho."Ale som"a bol smutní ."Niesi Zrúda,nezáleží na vzhľade ale na tom akí si v nútri"dal ruku na moju ruku."Mislíš"usmial sa."Samozrejme"pozriem sa na hodinky.Zhrozila som sa keď som videla ten čas.Prídem k chodovím dverám.Zrazu sa živí pri dverách Meg."Kam si myslíš že ideš"chitila ma za plecia."Musím ísť"dala som mu ruky dole z mojich pliec."Teraz v noci čo chceš aby ťa niečo roztrhalo na kusi,ja ťa nikam nepustím budeš tu so mnou celú noc"pozeral sa na mňa."Faj tak ja tú tede budem z tebou"usmiala som sa.

Dúfam že sa vám bude páčiť aj tento diel.
Čo myslíte ako to dopadne z Kejt a Megom.

Alejzi

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 19, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

V jeho očiachDonde viven las historias. Descúbrelo ahora