Astăzi esti prima mea zi la facultate sunt foarte emoționată. Am noroc ca prietena mea Maddy ma liniștește și ma ajuta sa mi aleg hainele. Nu vrea sa atrag atentia asupra mea. Avem noroc ca nu stăm intr o camera de campus. Oricum nu prea stă multa lume acolo, pentru ca facultatea la care am intrat e plină de bogătași, eu si cu prietena mea abia ne am permis acest apartament micuț pe care l am cumparat cu banii economisiti de noi, cu puțin ajutor din partea părinților. Oricum, nu asta e important, peste 30 de minute trebuie să fim la facultate pentru marea începere a noului an școlar bla bla bla. Am note bune pentru ca a trebuit dar personal urăsc scoala la fel si Maddy. Maddy este cea mai bună prietenă a mea si nu stiu ce m as face fara ea. Acum ca tot a iesit din baie dupa o ora putem merge la facultate. Trebuie să mergem pe jos pentru ca nu mi a ajuns masina care o sa fie transportată din orașul meu natal peste câteva zile.
Am ajuns in curtea școlii. E foarte dar foarte multa lume, nu ai loc sa arunci un ac. Vad tot felul de grupulete, tocilarii, sportivii, gamerii, popularii chiar si cateva fufe pe care le recunosc dupa felul în care sunt îmbrăcate.
După toată prezentarea si alte chestii ma îndrept spre clasa mea si ma asez împreună cu Maddy in banca. Pe usa intra o doamna scundă si tânăra care arata chiar foarte bine, ea trebuie să fie diriginta.
-Buna ziua, copii! Eu sunt doamna Peregrine si o sa va fiu dirigintă. Sper sa ne intelegem bine. Acum va rog sa notati orarul.
Scrie ceva pe tabla si imi dau seama ca am un program chiar ok.
-Abi ce facem dupa ore? ma intreaba Maddy.
-Și zic sa mergem prin oras sa ne obișnuim cu împrejurimile. Ce zici?
-Suna bine.
-Și vad ca sunteti noi in oras, as putea sa ca prezint eu orașul dupa ore. A eu sunt Rebecca.
-Multumim mult Rebecca, ne vedem in fata școlii dupa ore, zic eu. Si eu sunt Ani si ea e Maddy.
-Cine vorbeste acolo in spate? Vreti sa aveti deja nota scăzută la purtare, se rasteste diriga la noi.
După ore in care nu am facut nimic pentru ca profesorii au decis ca astazi sa se prezinte doar. Am plecat cu Rebe prin oras, am avut noroc ca ea a venit cu masina. Ne am plimbat toate ziua si am ajuns acasa pe la 8. Eram franta atât eu cât și Maddy, am aflat ca Rebe locuieste in apropiere împreună cu fratele ai mai mare care e la facultate cu noi. A zis ca maine o sa l cunoastem, deși nu sunt mari șanse pentru ca a spus că nu prea vorbeste cu fetele din anul întâi și stă mai mult cu gasca lui. Oricum sunt sigura ca e de treaba.
A doua zi de dimineață
M am trezit la insistențele lui Maddy, uneori e foarte enervantă, dar cand m am uitat la ceas am inteles de ce tot insista sa ma trezesc. Era deja tarziu. Dacă nu ne grăbim o sa întârziem.
-Abi am vorbit cu Rebecca, ne duce ea cu masina la scoala. O sa ajunga in 20 de minute, du-te si pregatestete.
-Okok ma duc nu mai tipa la mine!
Mănânc ceva pe fugă și ma imbrac cu niste blugi si o cămașă albă pe care o bag in pantaloni si las ultimi 2 nasturi descheiati.
Am coborât scările si am gasit o ps Rebe in fata blocului așteptându ne.
Am pornit spre scoala. Ma întrebam de ce fratele ei nu e in masina. Acest gând ma macină asa ca am hotarat sa o intreb-Rebe....
-Hm
-Unde e fratele tau? Nu vine si el la facultate?
-A plecat mai devreme ca se grăbea nu stiu de ce asa face mereu niciodată nu merg cu el la scoala.
-Crezi ca o sa l cunoastem azi pe fratele tau? intreaba Maddy.
-Cred ca da, o sa ne întâlnim cu el la cantină sau pe hol.
Am ajuns si am intrat in incinta facultății. Erau elevi peste tot care radeau, făceau glume, copiau teme si multe alte lucruri.
Ne am îndreptat spre cantină care era aproape plină de elevi. Rebecca ne a condus la o masă din mijlocul cantinei, acolo erau așezați mai mulți băieți.
-Fetelor el este fratele meu, Josh. Josh ele sunt Abi si Maddy.
-Rebecca de crezi tu ca eu as vrea sa întâlnesc fete din primul an, mai exact boboace?
- De ce trebuie sa fi asa de nesimțit uneori?
Cat timp fratii se certau am observat ca la masa mai stăteau alți patru băieți: unul blond cu ochi albastrii, doi cu părul negru si ochi căprui si unul cu părul saten inchis cu ochi negrii pătrunzători care se holba la mine in continuu, ciudat tip.
Rebecca a inteles ca nu are sanse sa ne imprieteneasca cu fratele ai asa ca am hotarat ca mergem la o alta masă.
Ne am așezat la masă dupa ce ne am luat mâncarea cand deodată la masa noastră se aseaza băiatul brunet.
-Salut, sunt Mattihas, pot sa stau cu voi?
-Da, cum sa nu, zice Maddy. Eu sunt
.....-Maddy ea e Rebecca si tu ești Abi, da am auzit cand v a prezentat Rebecca fratelui ei.
Deodată pe usa cantinei intra......
CITEȘTI
O tipa
RomanceAbigail-frumoasa, destepata, cuminte, o fata la locul ei si nerăbdătoare să înceapă prima zi de facultate, abia si a permis sa si cumpere un apartament cu trei camere împreună cu prietena ei Madison. Se cunosc de la liceu nedespărțite inca din prima...