Pãi mai pe scurt eu sunt Emmilie Kristen Am 16 ani,pãrul castaniu,ochii verzi...etc... Trãiesc într-o famiilie la prima vedere normala... Însã in realitate nu este DELOC asa...
Mama mea lucreazã la un magazin de haine numit Claire's... Ok .... Asta poate e normal... Însã.. Tatãl meu?? Ok... Poate ..nu ar trebui sa va spun.. Însã el lucreazã la un magazin numit... Sex Shop.... Wow.. Adica... E ciudat... Deoarece... Mda... El este vânzãtor acolo,dar...totusi...mãcar isi face treaba de "vânzãtor". Ok. Deci.. El are mai multe doritori/cumparatori online, din alta tara.. Adica.. Mda.. E ciudat.. Deoarece... Adica.... Va vine sa credeti ca unii oameni cumpara prezervative,biciuri..sau alte chestii ciudate legate de sex...
Ok.. Sa terminam cu faza astaa ciudata...
Am si un frate de 4 ani... Îl cheamã Rusty Kristen(Kristen fiind numele de familie...) El e la fel, un ciudat, ca si mine, ca si tatãl meu,mama mea, însã îl iubesc.. E fratele meu si tin la el... Ok? E logic.
Studiez la liceul Justice's School... Acolo e si scoalã , dar si liceu.. Am muuulti prieteni aici: Laura, Irene, Johna, Violetta, Lena, Kristy, Mona..etc...
Aici e liceu de arta, deci.... Mda.. Eu am cursuri de chitara si curs de desen dupa ore. La cursul de desen ador sa îmi exprim cuvintele pe hârtie.. Gândurile.. Visele... Tot... Si chiar ma pricep la desen! (nu vreau sa mã laud)
Eu as vrea sa devin ori actorita, ori pictor. Nu stiu încã ce sa aleg...
Ok.. Deci... Daca tot eram la captolul "scoalã"... Eu o sa mã mut cu casa in New York... Omg.. Deci.. In NEW YORK!! Asa ca.. Mda.. O sa mã mut la alt liceu.. Mai bun...
YOU ARE READING
Emmilie
AdventureEste vorba despre o fata pe nume Emmilie(nu eu) care porneste către o lume total noua.. Acolo isi gaseste,cariera,prietenii si băiatul perfect! Doar cititi. E interesant