gitmeee...

91 3 1
                                    

Artık Gitme Vakti..

Bismillah diyip kapatıyorum defterini... Artık seni çok seven biri olmayacak. Seninle birlikte olmak için can atacak biride olmayacak. Artık kimse seninle hayalde kurmayacak. Bitti herşey.. Bitti diyorum da sanki başlamış mıydı ki? Bana karşı olan öylesine ’’SEVGİN’’ de bitti mi? Hani bir gece yazmıştın ya ’’Seni Seviyorum’’ öylesine yazdığın ve o gece beni mutluluktan uyutmayan öylesine sevgin de bitti mi? Gidiyorum artık. Ceketimi de alıp gidiyorum. Senden uzaklara, senin olmadığın bir yere. Kimsenin beni tanımadığı insanları soğuk, birbiriyle sohbetleri olmayan insanların olduğu yere gidiyorum yanımda bir cuval dolusu kitapla.. Kitapların hepsi sevdiğin tür kitaplar. Hah unutucam mı demiştim? İmkansız o ya.. Unutsam, yanlız kalırsın. Seni kimse düşünmez. Etrafında seni düşünüyormuş gibi yapan insanlar dolar. Kimse gerçekten sevmez seni. Yanlız kalırsın beni yanlız bıraktığın, şehrin sokaklarında. Benim göz yaşlarımla dolu sokaklara dikkat et.. Her kaldırım taşında, her adım başında mutlaka adını düşünerek geçmişimdir. Kaç gece kayboldum, hatırlamıyorum bile. Sokaklar seni bana veren tek yerdi. Kimsesiz sessiz sakin ve bütün ürkütücülüğüyle seni bana veriyordu. Benim oluyordun sokaktayken. Düşüncelerimde, kat kat kurduğum hayallerimde seni bana veren tek yerdi sokaklar. Saatlerce ağlayarak geçtiğim, senin gidişine göz yaşı döktüğüm yerdi sokaklar.. Sen güzel uykunda uyurken, bana yoldaş olan yerdi sokaklar. Beni çok iyi biliyorlar, seni nasıl sevdiğimi de. Gerçi sokaklara ne gerek var ’’ALLAH’’ biliyor ya seni nasıl sevdiğimi o yeter sana.. Ben gidiyorum artık. Olmayacağım yanında... Benden bu kadar pes ediyorum... Artık seni benim kadar seven kimse yok yanında. Acıyorum sana da benim gibi kimsede sevemeyecek seni. Neyse vakit ayrılık. Vakit geç olmadan demir almalı bu gemi karşılık bulamadığı limanda.. Hayallerimi denize atıyorum belki bir gün denk gelirsin. Açar bir kaç tanesini okursun. Vakit geç olur o zaman anlarsın... Ayrılıkları kim sever ki? Ayrılırken canından can götüren, parça koparan ayrılıklar... El salla arkamdan...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gitmeee...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin