İlk zamanlar

3 0 0
                                    

Gece üç dört civarı uykum kaçmış, sabah okul var ve ben uyumak için debeleniyorum yatakda. Birden bir ses yükseldi yanımdan ilk önce anlam veremedim tabi dedim noluyo baktım yanıma bişey yok uyumaya çalışma ruh halime geri döndüm ama ne yapsam uyuyamıyorum sanki bir şey beni dürtüyor uyumamam için ben hala direniyorum uyumak için sonra hani gözünüzü kapatınca birinin yanınıza gelip size eğilmesiyle nefesini hissedersiniz ya işte aynı öyle oluyordum bende fakat gözlerimi açınca hiç birşey yoktu oda mı gözlerimle taramaya başladım birden aynanın önünde bir insan durmuş kıp kırmızı gözleriyle bana bakıyor anlam veremiyorum ve sürekli kafamı bu durum kurcalıyor bunun korkusundan ben zaten uyuya kalmışım. Sabah 1 saatlik uykuyla kalmak için yatakdan uğraşıyorum annem gelip kaldırdı hadi derin kalk diye zaten on dakika başımın etini yedi kalktım bir şekilde hazırlandım evden dışarı çıkmak üzereyken arkamdan gelen ayak seslerini duydum arkama baktığımda dün gece benimle beraber olan kişiydi bu fakat o kadar masum duruyor ki yüzü sanki melek ama gözleri bitiriyordu herşeyi herkesi öldüre bilcek gibi bakıyordu sanki o an ki okula yetişme hızıyla çıktım apartmandan o hala içerdeydi gelicek mi diye çok merak etmiştim oysa ama gelmedi durakta bekledim hala yoktu bende mecburen gelen otobüse bindim okula giderken her zaman uyurum arka koltukda genelde hep ben otururum zaten  çünkü ilk önce ben binerim neyse oturdum arkaya kapattım gözlerimi müzik dinliyorum kulaklığım kulağımdan gözlerimi kapattıkdan iki saniye sonra düşüyor ve sinir oluyorum biri o an sanki bana bir şey söylese adamı o an bayıltıp arabadan indirip derisini soyup tel örgülere bağlıyıp üstüne tuz döküp ve sonra kuvvetin içine atıp elektrik verebilecek kapasiteye gelmiştim ve o gün bana kimse bulaşmadı genelde olaysız bir günüm geçmezdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir şizofren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin