ABD nin California eyaletinde yaşayan Emily küçük yaştan beri kendisini hep birşey öldürecekmiş gibi korkarak yaşarmış. Emily 18 yaşına geldiğinde artık ailesi bunu bir hocaya götürmüş. Bu hoca demiş ki;
-Bu normal bir korku değil bu kıza cin musallat olmuş, demiş. Ailesi korkmuş kızlarının başına bir iş gelir diye, hocaya sormuşlar bu cin nasıl kızıma musallat oldu demiş hoca bunu ben bilemem demiş onu kendisi bilmesi lazım demiş ve birde demiş ki kızınız durmadan seni öldürecem diye bağırıyor diyor. Bunun nedeni kızınızın akli dengesi bozuk demiş. Ve bunu söylediği an kız deli gibi hocaya saldırmış. Hocanın boğazını ıssırarak parçalamış. Annes ve Babası kızı zor zapt etmiş. Kız korkunç bir sesle herkesi öldüreceğim demiş. Annesinin ve Babasının kollarını ıssırmış ve hızla kaçmış. Annesi ve babası kıza musallat olan cini çıkarmak için gereken şeyleri başka bir hocayaa sorup öğrenmişler.
Ailesi kızı Emily için ellerinden gelen her şeyi yapıp kızlarını kurtarmışlar ama kızları kendine işkence edip orasını burasını kesiyormuş. Babası birgün bu yaptığı şeyleri görmüş ve sinirlenip kızını dövmeye başlamış o sırada annesi odaya gelmiş ve ''yapma etme bey o isteyerek yapmamıştır" demiş adam kadını yumruklamaya başlamış kız annesini korumak için babasına yumruk atmış babası cinnet geçirip annesini bıcak ile delik deşik etmiş sonra kendininde asmış. kızın gözünün önünde hem babası hemde annesi ölmüş ve kız yetimhaneye göndermış polisler kız tabi akli dengesi yerinde olmadıği için oraya gidince neler yapmış size anlatayım onun ağzından:
EMİLY
Babam ve annem gözümün önünde birbirine dövdü ve babamda annemi saldırdı onu öldürüp kendini astı. Acı çekmek veya acı çektirmek artık hoşuma gidiyor.Artık uyumalıyım çok yorgunum yarın okul var....
..
..
Uyandım banoda yüzümü yıkarken 3 kız banyoya geldi makyaj filan yaptılar o sırada bana içinden biri sen neden bu kadar çirkinsin ıyyyy dedi ve ben dedim ki benle uğraşma seni... neyse dedim burada kavga edenler dövülüp hiçbir sosyal aktivitede yer alamıyormusuz neyse banyodan cıkınca icimden seni öldürürdüm ama sen benden çok çekeceksin okulda ögrendim ki adı nicky miş ne kadar da tuhaf bir isim bu daha neleer olucak acabaa ama baanane ya sosyal aktivite de neymis istedigimi yaparım ve buna o kızla başlayacağım. okuldan sonra odama dönerken o kız bana yine laf attı bende o kızı yetimhanenin yemekhanesine götürüp dilinin üstüne kızgın yağ döktüm kız hemen öldü amma hassas ya bu dedim ve kolundaki etten bir parça kesip kızgın yağın içine attım bütün kolundaki eti kücük kücük parçalayıp yaga attım bütün etler iyice haşlanınca tabağa koyup yedim ve çok hoşuma gitti hepsini yedim ve kızın her tarafına yağı döküp yaktım ki parmaak izim bulunmasın ve kızı orda bırakıp gittim ve arkadaşları onu arıyordu bende dedim ki onu bi kızla birlikte mutfağa girdigini gördüm dedim yaklaşık yarım saat sonra sadece yanindaki kizi çıkarken gördüm ama o çıkmadı hem neden kendin gidip bakmıyorsun dedim daha ilk günden bir kisi öldürdum ama bunu babamdan gördüm bunu bana babaam ögretti neyse saat gec oldu yorunum ve karnım biraz ağriyo yarin erkenden okula gidecektim tekrar ve taam gozümü kapatıcakken gürültüler çıktı dısarı cıkıp bir kisiye sordum ne oluyor diye o da yemekhanede biri ölmüş dedi bende hmm tamaam dedim ve gülerek gidip yattım.
Uyandığımda okula gittim kimse yoktu. Geçerken bir kıza sordum herkes nerde diye git kendin bul banane demişti. O an gözlerimden ateş fışkırıyordu. 2. kurbanım belli oldu onuda elbet öldüreceğim ama acı çektire çektire hemde .
DAHA YENİ YAZMAYA BAŞLADIĞIM İÇİN HATALARIM OLABİLİR HATALARIMI YORUM YAPARAK DİLE GETİREBİLİRSİNİZ İYİ OKUMALAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ
Okul olmadığı için bende bu kızı araştırmaya başladım ve sadece adını ögrendim adı Nathalia demek ama birkaç gün içinde kendi olmayacak sadece adı kalacak hahahhaahh. Çesitli işkence yöntemleri deneyeceğim bu kıza benle uğraşmak neymiş görsün bakalım. Galiba seri katil olma yolunda ilk adımlarımı atıyorum ne güzel yhaa. Yetimhanedeki yemekhane için alınan eşyalar bodumda saklanıyormuş bu çok iyi bir şey. Yetimhaneyi karıştırıp o kızı öldürürüm sonra da bu iğrenç yerden giderim iyi plan. Odadan çıktım ve kızı tuvalette gördüm, kandırıp bodruma gönderdim kızın arkasından geldim ve boduma girdiği sırada onu bayılttım. İp bulmalıydım ve buldum ip ne işlerine yarıyorsa artık kızı bir sandalyeye bağladım ve o sırada kız uyandı ne yapıyorsun sen ya dedi bende burda kimse seni duyamaz boşuna çabalama dedim ve bağırmaması için dilini kestim kız feci bir acı çekiyor olmalıydı ama banane dedim ve ellerini bıcakla kestim kız bayıldı ve bende boğazını kestim iyice açtım sonra kulaklarını kesip içine sıkıştırdım ve boğazını öylece bırakıp bıçağı yanıma aldım ve odama döndüm ve uyudum sabah burdan gidecektim dedim kendi kendime ve uyudum. Sabah olmuştu kızı daha bulamamışlardı bende eşyalarımı topladım ve giderken güvenlik görevlisi kolumu tuttu nereye gidiyorsun dedi sanane dedim beni dövmeye başlayınca kalbinin tam ortasına bıçağı sapladım ve kaçtım tabiki bıçağı da aldım 3 kişi öldürdüm bile vay be 2 günde 3 kişi bu süper bir duyguydu.
Adam öldürmek yerine hayvanlara işkence yapsam ne olur acaba.Denemek için bir kedi yakalayacaktım. Bir çocuğa baktım evinin önünde kedisi ile oyun oynuyordu. Çocuğa yaklaşıp dedim ki kedini bi getir de seveyim dedim. Çocuk mal gibi hemen getirdi ve kediyi aldığım anda koşabildiğim kadar hızlı bir şekilde kediyi kaçırdım ve bir evin önünde gördüğüm bisikleti çaldım. 1 kilometre kadar sürdüm kedi elimdeyken. Sonra kedi yavru olduğu için çantama sığdı. Ama hiç susmuyordu sürekli acı ile bağırıyordu. Kimsenin olmadığı bir yer bulunca kediyi orda çıkardım kedi hemen ürktü ve elimi tırmaladı. Bende sinirden bıçakla onun patisini sıyırdım ve kanamaya başladı patisi. Kedi resmen ağlıyan insan gibi ses çıkarıyordu. Bir anda annem aklıma geldi babam kendisini bıçakladığındada aynı kedinin çıkarttığı sese benzer bir ses çıkarmıştı. Bir anda ağlamaya başladım ve kedi daha fazla acı çekmesin diye boynundaki şah damarını kestim kedi 5 dk içinde ölmüştü. Hayvanlara işkence etmek hiç güzel değildi. Ordan giderken yolda bir adam araba ile bir kediye çarpmış kediye bakıyordu. Gittim adamın arkasından gizlice ensesine sert bir yumruk attım adam bayıldı. kediye çarptıgı yere adamı sürükledim ve yatırdım. Kediyi kaldırıp yol kenarına indirdim adamin yanına gelip gömleğini yırttım. Uzun bir parça ip gibi yaptım ve arabanın direksiyonunu koltuğun altındaki demire bağladım. Gazın üzerine de taş koydum ve araba adamın tam da kafasının üzerinden geçti. Kafası parçalandi ve beyni etrafa saçıldı, araba bir evin duvarına çarpıp havaya uçtu. Ben bir anda yere düştüm. Mahalledeki kişiler ne oldu diye bakmaya geldiginde bisiklete atlayıp kactım.
BU PARAGRAF BİRAZ KISA OLDU AMA DİĞER BÖLÜMDE UZUN YAPMAYA ÇALIŞACAĞIM....:-) :-) :-) :-) :-) B-) B-) B-) B-)
İYİ OKUMALAR.....