Sesesea ben geldim ilk Anartekin kitabım anlamadığım bir telif hakkı yüzüne kaldırıldı bu 2. Denemem bu da kaldırılırsa wattpad sağlam küfür yiycek neyse aklımda güzel güzel şeyler var #rez alın
-------------------------------------------------------------------
Enes'ten"seninle aynı eve taşınmamalıydım lan evin haline bak piç evi mi siktin?!"
Yüzüme bakıp salak salak sırıtan baturayın götüne tenis masası sokarak ağlatma isteğimi bastırmak için mutfağa gittim ama mutfağın halini görünce tenis masasını bin derece bıçakla ısıtıp öyle götüne sokmak daha mantıklı geldi.
"kanka napim ben kız mıyım amk ev nasıl toplanır bilmiyorum ki"
"baturay seni soyadıma geçirir evimin kadını yapar bütün evi yalatarak temizletirim kapa çeneni"
"fantezilerin beni korkutuyor"
"az sonra yapabileceklerim hakkında bilgi sahibi olsan kendini asarsın ama ben seni o iplede sikerim"
" sırf iple nasıl siktiğini merak ettiğim için soruyorum beni iple siker misin nolur?"
"Baturay ipi götünden sokar ağzından çıkartırım kapa çeneni"
Televizyon ünitesinin çekmecesinden şarj aletimi almak için çekmeceyi açtım yine şaşırtmayan bir manzara daha
"olum televizyon ünitesinin çekmecesinde neden nutella kavanozu var lan sen manyak mısın?"
"aaaa o ordamıymış ben de 2 gündür onu arıyordum "
Gittikçe sinirleniyorum (patlama is loading...)
"3bin tane orangutan sürüsünü bu eve kapatsalar senin 2 günde yaptığın şu pisliği yapmazlar. pantene altın kelebek ödüllerine yeni bir ödül daha gelmeli 'yılın en iyi orospu çocuğu' ödülü her sene alıp koloksiyon yaparsın piç utan lan utan al tarafı 2 gün yoktum şu evde
eve gelip zorla maymun mu siktin ne bu evin hali""benimki de geri alırlar mı lan?"
"senin beynini geri almışlar oğlum ödül sana koymaz ki"
"püü gençlik bitmiş insan arkadaşını bu kadar gömer mi"
"kalk götüne nutella kavonozu sokup gençliğini bitirmiyim şimdi"
"kanka ben öldüm ya sen yap ben sonra şey-
"seni ters yatırır düz sikerim bak git banyodan kovayı getir zaten eşyalar içinde"
"Git binyidin kiviyi gitir zitin işyilir içindi emir veriyor birde puşt'a bak"
-------------------------------------------------------------------
Yaklaşık 4 saat temizliğin sonunda 2+1 evi düzene sokabilmiştik daha doğrusu sokabilmiştim çünkü baturay yapmamak için 10bin takla attı mesela en son gördüğümde kendi kendine'çamaşır suyu içenler neden zehirleniyor ki mideyi temizlemesi gerekmiyor mu amk?'
Diye konuşuyordu zaten beklediğimde buydu çocukkende böyleydi bir şeyi yapmak istemiyorsa en ufak şey için bile saçmalardı. Bir kere matematik sorusunu çözmemek için hocanın el falına bakmıştı hocada bunu ciddi ciddi dinlemişti harbi bizim hoca nasıl inandı
"enes midem çok kötü ağrıyor"
" noldu lan"
Allahım yine naptı bu pezeveng
"mavi şeyin kokusu çok güzeldi tadına bakayım dedim bozuk galiba"
"Baturay sen cam sil mi içtin lan"
"ama kokusu çok güzeldi canım çekti napim"
"bir gün ya bir gün başıma bir şey açma nolur be orangutan suratlı fok balığı boku"
"göz hakkı kardeşim mavi mavi güzel gözüktü işte ne bileyim ben onun cam sil olduğunu"
"okuma yazmanda mı yok be amına koduğumun salağı"
"ayyy bayılacam ben galiba"
"sen bülent ersoy musun salak kalk hastaneye gidiyoz"
"şuralara şuralara bayılıcam şimdi bak "
"yürü hastaneye gidiyoruz"
"iğne mi yapçaklar yaaa nolur götüme sokmasınlar acoyor oturamıyorum sonra"
"götüne ay pardon midene hortum sokarlar en fazla korkma"
"enes nolur götürme beni en son gittiğimizde hemşire niyeti bozmuştu iğne yaparken götümü elledi "
"olum midende sorun var niye götünü ellesinler şimdi, hadi yürü yoksa midendeki kimyasaldan dolayı ölcen"
"herkes bana sokmaya neden bu kadar meraklı amına koyim ya"
Her hafta düzenli olarak Baturay salağı yüzünden gittiğimiz hastaneye gidiyorduk baturayın korkulu rüyası sapık yaşlı hemşireler
-------------------------------------------------------------------
Bölüm bitti görüşlerinizi şey ederseniz bir de vote atarsanız çok mutlu olurum
Yorum yapın lütfen yorumlarınız çok önemli
Bir de küfürden rahatsız olan var mı? Biraz fazla çünkü de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunay (Anartekin)
Fanfic"Dolunayı görüyor musun Enes" "Evet" "işte o senin götüne girsin"