KONUŞSAM MI?

126 4 4
                                    

Her üyeyle teker teker konuşsam mı acaba? Evet evet en iyisi bu olurdu herhalde. Tamam konuşacağım! Ne olursa olsun bunu onlardan saklamayacağım. Öncelikle Jisung'a söyleyeceğim.
Jisung SM'a gitmişti. Ben de yanına gittim ve Sum Cafe'de buluştuk Jisung bana orta şekerli bir kahve ismarladı. "Jisung seninle bir konuyu konuşmamız lazım. Bütün üyeler beni seviyor ama ben..."Jisung beni dinlemiyordu. Sadece koyu kahverengi büyük gözlerime bakıyordu. "Jisung beni dinler misin?" dedim ve konuşmama devam ettim "bütün üyeler beni seviyor ama ben sana AŞIĞIM!" dedim. Jisung bir anda neye uğradığını şaşırdı.
Kekeleyerek
"SEN... SEN... Cİ... Cİ... CİDDİ... M...M...İSİN... SEN CİDDİ MİSİN!" diye bağırdı  "tabikide ciddiyim saftirik!😍😂" dedim.
Uzun süre konuştuktan sonra Chenle ile konuşmam gerektiğini söyledim ve onu yanağından öpüp Chenle'nin yanına gittim. "Chenle ben..."lafımı kesti ve "he beni seviyomusun. Tamam bende seni seviyorum" dedi.
"Hayır Chenle ben... ben... Jisung'u seviyorum" dedim Chenle çok sinirlendi ve koşarak yanımdan gitti. Ağlamaya başladım. Jisung'un Chenle'den ayrılmasını istemiyordum. Birkaç dakika sonra yanıma gelip "lütfen ağlamayı kes. Kızmış ve üzülmüş olabilirim ama senin ağlamanı istemiyorum. Bana gerçekleri söylediğin için teşekkürler"dedi tam gidiyordu ki tekrar gelip "Ve oppanada birşey yapmayacağım sonuçta o benim en iyi arkadaşım" dedi.
Doğrusunu söylemek gerekirse Chenle'den bukadar olgun bir cevap beklemiyordum. Ama şuanda mutluyum çünkü Chensung ayrılmadı😍❤❤❤
Diğer üyelere yanın söylemem lazım çünkü gece oldu.

NE YAPMALIYIM OPPA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin