Forever Young!

24 2 1
                                    

Forever Young. (Tanıtım)

(Harry'den)

Alarmın sesiyle uyandım

-''Neden bu kadar erken uyanmam gerekir ki?!''O sırada telefonu çaldı.Arayan Niall'dı.Telefonu açtım;

-''Ne oldu?''

-''Ben,Louis,Liam,Zayn dışardayız, bu gün plaja gidicez gelicek misin?''

-''Saat 14.00'da plajda olurum''

O sırada kahvaltı için aşağı inicektim.Hemen üstüme bişiyler geçirdim.Gittiğimde kahvaltı hazırdı.Kahvaltımı yaptım ardından plaja gitmek için arabama bindim.O sırada telefonum çaldı arayan Zayn'di.

-''Geliceksin değilmi?''

-''Geliyorum yoldayım dostum''dedim ve kapattım.

Sonunda plaja varmıştım,üstümü değiştirdim.Bi masada oturmuş halde bizim çocukları gördüm.Yanlarına gittim.

(H= Harry/N=Niall/Z=Zayn/Lou:Louis/L:Liam)

Z: Sonunda gelebildin Harry.

H:Yol uzun sürdü ne yapabilirim ?

N:Herneyse şimdi konumuz bu değil.

L:Biliyosunuz turne yakında başlıycak tatili iyi değerlendirelim 1 ay süremiz var.

N:Bencede 

H:Kampa filan gideriz

Forever Young. (Bölüm 1)

(Harry'den)

Sonunda karar verebilmiştik,kamp yapıcaktık.Ardından denize doğru koşarken;

A:''Hey dikkat etsene gerizekalı''

H:''Üzgünüm herneyse!''

A''Bu arada sana gerizekalı dediğim için üzgünüm. Ben Amy''

H:''Bende Harry,Harry Styles One Direction'dan. 

Baya uzun bi konuşma fırsatımız oldu giderkende Amy bana telefon numarasını verdi.

(H= Harry/N=Niall/Z=Zayn/Lou:Louis/L:Liam)

H:Hey çocuklar Bu gün Amy adında çok güzel bi kızla tanıştım.

N: Senin için her kız güzeldir  

Z:Oooo 

Lou:İyimiş 

L:Tanıştır bi gün 

Gece olmuştu bizde havuza indik,Niall hala yemek yiyodu.

H+Z+Lou+L= HEY GEL BURAYA AÇ!

N: Hımm peki  

Havuza atlama numarası yaptık Niall kandı ve suya düştü tabi sonrasında nasıl kızdı anlatamam  Herneyse iyice gece yarısı oldu.Herkez odalarına gitti.Tam uyurken bişiy hissettim uyanmadım ama  . Hissettiğim şey Niall'mış. Bana bıyık çizip fotoğrafımı çekmiş,Twitter'da paylaşmış.İntikamımı alıcam !  

Sonra uyuya kalmışım.Uyandım,tam o sırada telefonum çaldı arayan Amy'di.

A: Merhaba Harry 

H:Merhaba Amy 

A:Nasılsın ? 

H: İyiyim şey bu arada bu gün boşsan,Plajın orda buluşalım.

A: Olur. 

H: Saat 18.00'da orda olurum 

Z+Lou+L+N: Oooo  

H: Hey Beni mi dinlediniz ?!

Z+Lou+L+N:Evet 

H: Tamam o zaman bende intikamımı alırım.

O sırada arkamda duran yastıklardan aldım ve çocuklara fırlattım. YASTIK SAVAŞI BAŞLADIII. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Forever Young!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin