????????.....KIZLARIMIZ....????????

32 1 0
                                    

ESMA;Hayata artık pek  önem  vermeyen.  Çocukken babası ölmüş ve annesi tarafından terkedilmiş , yetimhanede 6 arkadaşıyla büyümüştü.(SUGA)

İLKNUR;İyi kalpli kimseyi üzmeyen yetimhanede büyümüş, şu anda yaşam koçudur. Çocukluğundan beri uzaylılara, hayaletlere ve Vampirlere
inanan bir kızdı.(TAEHYUNG)

AFRA;Babası gözünün önünde  öldürülen , annesi tarafından terk edilip yetimhanede büyümüş bir kız ve mesleği stilist. (JİMİN)

NEVİN:Yapılan hiç bir espriye karşılıksız kalmayan , sürekli güler yüzlü ve arkadaşlarına sadık bir kız ayrıca arkadaşlar arasında en küçüktür.Mesleği Doktor. (JUNGKOOK)

AYŞE; İçlerinde en sakar olanıdır. Evde sürekli birşeyler kırar ve zarar verirdi.Elinden geldiğince çaktırmamaya çalışır ama pek başaramaz.Sakar okduğu kadar arkadaşlarınıda çok seviyordur.Mesleği ise manken.(RM)

HİRA:Evin sanki annesiydi.Herşey ile ilgilenir , ayrıca esprileriyle muhteşemdir evde onun esprilerini duyunca herkez uzaklaşır.😂😂 Arkadaşlarına yardımcı olurdu ve mesleği aşçı.(JİN)

ECE:O tam bir dans delisi, durmadan evin içinde dans ediyor ve sürekli gülüyor.Mesleği dans eğitmeni.           (J-HOPE)

....... Küçük yaşta yetimhaneye verilen hayata beraber tutunan 7 kız ve artık hepsi büyümüştü.Kendi ayakları üzerinde durmalıydılar.Hepsinin bir mesleği olmuş ve ormanın içindeki taş evde oturuyorlardı.Bu ev Afranın annesinden ona kalmıştı.Kızların arabaları olduğu için işe gitmekte sıkıntı yaşamıyolardı. Fakat o evin yanında ormandan başka birşey yoktu o yüzden biraz ürkütücü duruyordu ama kızlar artık buna alışmıştı.......

Arkadaşlar bu bizim ilk hikayemiz umarım beğenirsiniz.😘😘

BEĞENMEYİ VE YORUM ATMAYI  UNTMAYIN 😘

Acabakızların başına neler gelcek neler yaşıcaklar devamı bir sonraki bölümde .😚😘🙌😘

KARANLIĞIN RENKLERİ......😘😎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin