1.Bölüm

84 0 0
                                    

Multide Güneş var.💕

Gene lanet alarmın sesiyle uyanıyorum...Sus artık yaa

Maalesef beni sabahları kaldıracak bir annem yok.Annem, ben doğduğumda ölmüş. Şuan babamla birlikte yaşıyoruz.Babamın "Aksoy" isimli bir şirketi var. Aslında bu aralar ortak bakıyordu. Neyse konumuz bu değil. Bu arada ben Güneş Aksoy.19 yaşındayım. Aksoy şirketinde babamın yardımcısı olarak çalışıyorum.Genellikle onun yaptıklarını yapıyorum.

Saate bak ben geç kalacağım yaa.

Babacan'ım aranıyor..

-Efendim kızım?

-Baba ben biraz geç geleceğim uyanamadım da

-Tamam kızım sıkıntı yok.Bu arada biraz acele et 10'da toplantı var. Galiba yeni ortağımızı bulduk

-Aaaa çok sevindim. Tamam o zaman baba ben 1 saate oradayım. Gelince detaylı konuşuruz.Görüşürüz!

-Görüşürüz kızım benim

Vay be sonunda ortak olacağımız bir şirket olacak. Babam öyle kolay kolay ortak olmaz şirketlerle. Genellikle karşıdaki hep, fazlasını ister ve bu babamı sinirlendirir. Neyse ben bir banyoya gireyim.

Banyodan çıktıktan sonra kahvaltı yapmaya başladım. Genellikle sandviç ve meyve suyu içerim.Neyse ben bi Ece'yi arıyım.

Ece'mm aranıyor..

-Kız Ece napıyosun kanki?

-İyiyim kanki yatıyordum.

-Oha öküz kalk lan yataktan. Hem bugün toplantı var 10'da.

-Ohaa.... Kapat lan telefonu benim hemen hazırlanmam lazım.

-İyi tamam görüşürüz.

-Görüşürüz.

Ece benim en yakın arkadaşım. Babalarımız arkadaşlardı.Ama Ece babasını 2 yıl önce kaybetti. Nedeni hala bilinmiyor ama.

Sandivicimi bitirdikten sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim.

Havalar soğuk olduğu için kalın giyinmem lazım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Havalar soğuk olduğu için kalın giyinmem lazım.Ama baya bir kalın çünkü yazın bile grip olabilen bir yapım var.

Oha saat 10'a geliyor. Hemen evden çıkıp arabama bindim. Araba da biraz müzik açtım ve yol boyunca biraz kendime geldim. Çünkü müzik ruhun gıdasıdır. Bu lafı sonsuza dek destekliyorum. Saat 10'a gelmiş. Eyvah.

Arabayı park ettikten sonra şirkete girip asansöre bindim. 17.kata bastım. Asansör durduğunda geldiğimi anlamıştım. Gerçekten çok zekiyim ya.

'Canan babam ve diğerleri girdi mi toplantı odasına?'

Bu arada Canan babamın asistanı. Çok sevimli bir kız. Arkadaş gibiyizdir onunla.

'Evet girdiler Güneş Hanım'

'Canan, hanım demek yok artık kaç kez dedim'

'İyi tamam Güneş'

'Heh işte şöyle'

Birbirimize güldükten sonra toplantı odasına girdim. Girmemle şok oldum. Benim yaşlarımda bir adam vardı. Yok yok vardır 23 falan.

'Heh. Güneş gel kızım şöyle Fırat' ın yanına'

'Fırat?'

'Benim'

Heee demin bahsettiğim çocuk. Adı Fırat'mış.

'Merhaba'

'Merhaba'

'Şey ben Güneş'

'Bende Fırat. Zaten demin öğrendin'

Fırat:

Fırat:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


'Evet. Sen galiba bizimle ortak olacak şirketin patronun oğlusun'

'Aynen güzel tahmin'

Helal be Güneş. Nasıl da tahmin ettin ama.

'Aslında yakında ben patron olacağım'

'Hmm.. Hayırlısı'

Toplantı bitti ve artık bir şirketle ortak olmuştuk. Zaten Mustafa amcayla babam çok iyi arkadaşlarmış.Mustafa amca SOYDAN şirketinin sahibi bu arada.

Odanın kapısı çaldı, ve içeri geç kalma kraliçesi olan Ece geldi.

Ece özür diledikten sonra babam bir şey olmaz zaten ortak olduk dedi ve Ece rahat bir oh çekti.

'Ece bu akşam kutlama olacak kanki'

'Vaay kanka coşçaz gene hee'

'Mal babam falanda olacak'

'Tüh be'

'Neyse kanka ben direk eve gideceğim yoruldum zaten'

'İyi kanka akşam görüşürüz zaten'

'Aynen kanka hadi baybay canım'

'Baybay'

Fırat'ın ağzından

Toplantı odasına bir kız geldi ve kız çok güzeldi. Kızın gözlerinin içi yeşildi.Adı da Güneş




Toplantı bitti ve akşam olacak kutlama için Tolga'yı aradım

-Tolga akşam kutlama olacak bir şirketle ortak olduk. İtiraz istemem bro

-Tamam sıkıntı yok abi gelirim

-Tamam hadi görüşürüz kardeş

-Görüşürüz abi

Tolga benim kardeşim gibidir birbirimizin aynısıyızdır huy olarak. O SADECE BİRAZ DAHA DELİDİR :D

Arkadaşlar bu bölümden sonra daha hareketli bölümler yapmayı düşünüyorum. Beğenmeyi unutmayın lütfen💚💙💛💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin