part 9

22 0 0
                                    

POV demi

Opeens grijpt iemand mij vast. Naast mij hoor ik ook gegil. Aaahh laat los stelletje losers roep ik. Maar tis al telaat we worden het water ingegooid. Ik en marit klimmen uit het zwembad en rennen de jongens achterna. Ze rennen zo hard als ze kunnen maar we halen ze tog in. Dan duwt rein mij op de handdoek en gaat boven op me zitten en begint me te kietelen. ik schreeuw genadeee!! Dan gaan we naast elkaar liggen en leg ik mijn hoofd op zijn borst. Ik vraag aan marit of we zo een ijsje zullen gaan halen maar ze reageert niet. Ik kijk om en tik rein, daan en owen aan en wijs naar marit en nils. Marit en nils liggen te slapen.

POV daan

Ik pak mijn mobiel en zet hem op camera. Dan begin ik keihard te schreeuwen. ze schieten allebei overeind en kijken verschrikt. Wij liggen helemaal in een deuk. Dan vraagt demi nog een keer of we een ijsje zullen halen. Jhaaa lekkerr roep ik. En marit zegt lachend okeeejj.

POV marit

We lopen naar de ijskraam. Ik en demi bestellen allebei een milkshake. Dat is intussen een soort van traditie van ons geworden. We blijven nog even staan. Opeens hoor ik keihard gegil van demi en kijk naar haar. Ze wijst naar achteren en ik kijk. Dan begin ik ook te gillen. Daar staan gewoon 2 vriendinnen uit mijn oude dorp. We laten onze milshake's vallen en rennen gillend op ze af en knuffelen ze bijna helemaal dood. Ik trek nils mee en zeg: nou dit is dus mijn skattie nils en geef hem een kus. En demi stelt rein aan ze voor.

Carmen en kim geven daan en owen een hand.

POV owen

Ik kijk naar carmen en denk: ze is egt zo fucking knap.  ik geef haar een hand en bloos. Carmen moet nu ook lachen. Ik vraag aan marit: kunen carmen en kim ook niet blijven slapen?

vrienden of meer dan vrienden ft~mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu