#10

65 4 0
                                    

Szerdán, infón feladtak a csoportnak egy olyan ,,házit'', hogy csináljunk egy reklámot . Nos, mivel én aznap nem voltam, ma értesültem róla . Először Detti hívott . Majd rá fél órára ... nos, azt nem tudom, hogy ki, de Tomi vette fel, belebeszélt Dominik és Detti hangját is hallottam .

Bár hiába mondták a telefonba (és később élőben is többször), hogy ne, elmentem . Hát, sok hasznom nem volt, de azért élveztem .

Mivel a téma szabadon választható volt, mi (ők lol) a Cola mellet tették le a voksukat . De ahhoz ugye kellett ,,áru'' is . Szóval mi, lányok (Meli, Detti, Cilla, Dalma & én) elgyalogoltunk a SPAR - ba . Ott persze ránkszólt egy random ember, mert kicsit hangosak voltunk .

Miután kiértünk, gondoltuk, picit megváratjuk a fiúkat, vagyis kiálltunk az utcára és chipseztünk meg minden .

Mikor megyünk szépen vissza, látjuk, hogy a fiúk jönnek felénk a másik irányból . Persze nem mondtuk meg az igazat, hanem bekamuztunk valamit .

Miután Meli elment , kezdődhetett a ,,forgatás'' .

Először is kerestünk egy megfelelő helyszínt, ami a két random ház közti fás részt jelentette . Ott megtárgyaltuk(ták) a jelenetet . És egy jó (minimum) 15 perc múlva el is indult a felvétel . Nekem természetesen csak annyi volt a szerepem, hogy álljak (így - úgy - ahogy sikerült is, csak egyszer futottam bele a friss hóba), ja, meg én voltam a szemetes . Mikor végeztek, és csekkolták a felvételt, elkezdődött a kólázás és dzsembori . Komoly, ketten - hárman majdem ,,leitták'' magukat, annyira röhögtek . És yey, végül megszántak kb. kétnegyednyi kólával . Meg két üres dobozzal és a csomagolójával . Köszi .

Hát, nagyjából ilyen volt . Ja, és a végére mindenki halálra fagyott . 😊😂❄

Amúgy ez lett az eddigi leghosszabb rész . 😊😊 Na byeee !

😂😂😂😂😂😂😂

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 14, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Random 7/c sztorikTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang