3. kapitola

49 1 0
                                    

-Úterý-

Začal mi zvonit budík, takže jsem ho vypla, šla jsem se převléknout a potom nasnídat. ,,Zase tu nic pořádného není" řeknu si a nakonec najdu čokoládové kuličky které si nasypu do misky. Se svojí výškou jsem musela vypadat jak nějaké malé děcko.

Když jsem dojedla, tak jsem si všimla že nestíhám. Takže jsem jak namydlený blesk všechno udělala a vyrazila do školy. Když jsem přišla do školy tak už byla hodina. Je štěstí že se ještě neučíme, ale dostáváme jenom učebnice.

Vešla jsem do třídy ,,Omlouvám se že jsem přišla pozdě, zaspala jsem" řekla jsem menší lež a šla se posadit. ,,Takže si rozdáme učebnice, kluci dojděte do mého kabinetu a přineste všechny učebnice" řekne, ale kluci se nezvedají.

Plácnu se přes hlavu. ,,Já tam dojdu" řeknu, odejdu ze třídy do kabinetu, zase lusknu prsty, všechny knihy se vznesou a když odejdu z kabinetu tak levitují za mnou. ,,Asi bych ty schopnosti měla přestat používat" zašeptám si pro sebe.

Když dojdu do třídy tak se učebnice začnou samy rozdávat a já si sednu do své lavice. ,,Stačí takhle ?" zeptám se když se učebnice rozdají a mezitím si položím hlavu na lavici.

,,eeee... Jo. Takže, ted si ty učebnice podepište a ty, prosil bych, aby si ty tvoje schopnosti nebo co to je nepoužívala ve škole a hlavně ne na mě." řekne důrazně poslední slovo.

,,OK" odpovím jednoduše a učebnice si podepíšu. ,,No, jelikož vás neznám, tak bych byl rád, kdyby jste se mi představili a něco mi o vás řekli. Takže se mi každý postupně představte" řekne.

Jako první se zvedne Alois. ,,Moje jméno je Alois Uran. Je mi 19 let a moje koníčky jsou hraní počítačových her" řekne sebejistě a posadí se.

Následně se zvedne Sabina ,,My name is Sabina Scyscraper.  I'm 17 years old and I love to read books, draw and piss Denisa off....." řekne, posadí se a já se na ní podívám vražedným pohledem.

,,Moje jméno je Luna Mistake. Je mi 16 a žádný oblíbený koníčky nemám." řekne a ani se nezvedne.

,,Eren Jaeger, 17 let, koníčky žádné." řekne Eren co se zvedne a hned si sedne. ,,Dawid Master, je mi 18 let. A když budete psát moje jméno, tak Dawid je s w ne s v" řekne.

,,Alexander Monroe, je mi 18 let. Víc o mě vědět nepotřebujete." řekl a upravil si obležení. Následně se zvedla Míša. ,,Moje jméno je Michaela Suzuki, je mi 17 a moje koníčky jsou hraní na klavír." řekla a sedla si.

,,Já jsem Andrew Wilson, je mi 18 let a můj jediný koníček je poslouchání hudby" řekne Andrew. ,,Dobře, ale ještě někdo se nepředstavil" řekne a podívá se na mě.

,,Lol, vážně to chcete vědět ?" zeptám se. ,,Samozřejmě, jelikož jsem tvůj učitel a potřebují znát všechny." zamračí se na mě.

,,OK, takže.. Moje jméno je Denisa Shinigami, je mi 17 let, jsem tu nejmenší ale to nikoho nezajímá. Moje koníčky jsou jednoduché." řeknu.

,,A to jsou ?" zeptá se učitel. ,,Ráda provokuju všechny učitele, ale jaksi když teď máme jen vás, tak si toho užijete za všechny učitele." odpovím, skřížím si ruce na hrudi.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 19, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TeacherKde žijí příběhy. Začni objevovat