Uhm.....
Laten we beginnen met dat ik eigenlijk geen idee heb wat ik hier moet schrijven.Bij een dankwoord hoor je toch mensen (of dingen) te bedanken?
Ja? Mooi laten we dan beginnen met google.
Dankjewel google voor alle bulshit quotes die voor mijn gevoel en grammaticaal niet kloppen, maar die toch de basis hebben gevormd van de meeste quotes. (Mijn brein heeft al die quotes vervormd tot iets wat ik dan wel mooi vind)
Misschien moet ik dus mijn brein ook bedanken, maar dat kan niet echt...Daarnaast wil ik mijn zusjes bedanken die me hebben gesteund toen mij ouders er volledig tegen waren toen ik dit boek ging maken. Mede dankzij hun heb ik mijn boek toch op wattpad kunnen 'publiceren'.
Ook wil ik iedereen bedanken die heeft gestemd op dit boek, ook al is het maar één hoofdstuk. Elke stem telt en ik krijg er een happy gevoel van. (Echt heeeeeeeel happy)
Tot slotte wil ik ook iedereen bedanken die 1 of meerdere hoofdstukken heeft gelezen. Het boek heeft nu iets meer dan 500 reads, en ik vind dat best wel veel. Dus dank jullie wel!
Ook heb ik nog de vraag of ik nog een ander boek op wattpad moet gaan schrijven. En zo ja, wat dan? Een gewone fictie of een bepaalde categorie, of weer een quotes boek, of een levensverhaal achtig iets boek of iets anders? Ik heb namelijk echt geen idee.
Uhm... Ja dit was het volgens mij. Thank you everyone!!!!
Danke schön
Gracias
Sukriya
Merci
Obrigado
Ngiyabonga
Dziękuję
Mochchakkeram
Kop khun krap
Hvala
Arigato
Dakujem
Lapadh leal
Grazie
LaikuBedankt!
YOU ARE READING
music quotes
Poetrywith all kinds of music quotes © 2017 Julia Vermeulen. All rights reserved.