1-Visarea

793 10 4
                                    

Buna ,eu sunt Alessia ,o simpla tânără de 15 ani. Tot ce fac o zi întreaga este sa stau pe youtube si sa ma uit la fel de fel de youtuberi. Preferatul meu este Gami ,ma pot declara îndrăgostita de el ,mi se pare perfect si nu doar mie ci si prietenelor mele. Cred ca cel mai mare vis ar fi sa il întâlnesc in viață reala doamne ce bine ar fi!!! Chiar ar fi un vis devenit realitate.

In multe seri l am visat pe Andrei Gavril cel mai frumos băiat pe care il stiu. Ce frumos ar fi daca visele chiar ar deveni realitate... Nu am putut crede vreodată ca te poți îndrăgosti de cineva pe care nu l ai văzut niciodată on viață ta, doar in poze si filmări ,dar eu sunt dovada vie a acestui lucru.

Ei bine, eu nu știam de Gami chiar daca avea 200k abonati. Am aflat de acest băiat superb de când a fost postat clipul piesei 5gang- Singuri Acasă ,o piesa bLaNa BoMbA pe care o iubesc. Ma uitam eu liniștită la videoclip si il vad pe gami si am fost ceva de genul :Wow cat de frumos e acest băiat ,cine e ?!?! Si am intrat pe canalele lui Selly si al lui Dia si am văzut ca au mai multe clipuri împreună si am observat ca il cheamă Gami OS. Am intrat pe canalul lui si am văzut ca e gamer si am zis "nu mi mai place de el gata" si am văzut ca mai are un canal Andrei Gavril si mi am zis ca el chiar e perfect. In mod normal nu.mi plac deloc blonzii cu ochii albăstrii dar el e clar o excepție.

Eram conștientă de faptul ca nu o sa l pot vedea decât in vise dar inca mai sper la momentul in care o sa il iau in brațe si o sa i simt parfumul....

O Adevarată Iubire(Gami OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum