14.

682 29 0
                                    

Fethiden
Odaya gidince eylem uyuyodu bende eylemin yanına gittim saçlarıyla oynadım bir 5dk sonra konuşmaya başladım
F="ah be güzelim neden böyle yapıyosun ben senden bir saniye ayrı kalsam nefes alamıyorum benden her ayrı durunca seni kalbimin üstüne bastırdığımı bilmiyorsun seni o kadar özledimki gerçek hayatta yanımda olmayınca özlemimi hayellerimde dindirmeye başladım evet biliyorum yaptığım çok büyük eşşeklik ama sarhoştum kafam yerinde değildi ne yaptığımı bilmiyordum keşke eskisi gibi olsak keşke yeniden benim olsan hani söz vermiştik birbirimize hiç ayrılmıcaz diye niye ayrıldın niye sözünü tutmadım bak ben burdayım öküzün burda yanında nolur geri dön sen benden hep uzak durdukça kalbim binlerce parçaya bölünüyor neden bunu bize yapıyosun neden ikimizin canını acıtıyorsun ben seni seviyorum eylem nolur bunu bize yapma bu akşam aleronla konuştuklarını duydum sen bir askersin hayat devam ediyo öküzün sana eşşeklik etmişse gidip yüzene bağıracaksın içine atmıcaksın ben senin her düşen göz yaşlarına kıyamıyorken ve bunu sebebi ben olunca dahada canım acıyo sen askersin eylem güçlü olman lazım vatanın için masum insanlar için göğsündeki türk bayrağı için güçlü olman lazım ağlama artık bir öküz için ağlama ne demiş adam hayır kadınım ağlamak yok biliyomusun ben hepsini geçtim ama en çok canımı ne acıtıyo biliyomusun nerden bileceksin dur ben söylim senin gözlerindeki bana baktığın nefret canımı çok acıtıyo ben seni çok severken senin bana nefretle bakman canımı acıtıyo be güzelim"
E="benimde canımı ne acıtıyo biliyomusun nerden bileceksin ki senin aklın zaten başka yerlerde neyse ben söylim benim canımı en çok seni köpek gibi sevmek ama karşılığında beni kızla aldatman canımı çok acıtıyo ama ne kafi senin söylediğin kelimelere cümlelere inanıp sonucunda köpek gibi ortada kalmak canımı acıtıyo seni hayla seviyor olmam ama senin olamamak canımı çok acıtıyo be komutanim"
F="eylem sen uyanıkmıydın"
E="evet bütün konuşmalarınızı duydum komutanım"
F="eylem nolur bana böyle davranma deme bana komutanım "
E="komutanım benim sizden uzak durmam lazım her yakınlaştıkça canım çok yanıyor dayanamiyorum bu hayatta çekip gitmek istiyorum ama olmuyo masum insanlar aklıma geliyo onların hayatı geleceği onlar için yaşamam lazım bari bırakında canım acımadan öleceğim zamanı beklim komutanım"
F="ama eylem ben seni çok seviyorum sende benim yanımda olmayınca canım çok acıyo sende bana bunu yapma"
E="komutanım siz beni sevseydiniz o kızlarla gelmezdiniz ilk kavgamızda çekip gitmezdiniz"
F="hayır ben seni seviyorum ben seni sevmeseydim şimdi bu konuşmaları yapmazdım anla artık ben seni çok seviyorum ve sevicemde"
E="o zaman neden neden beni aldattın" omzuma güçsüzce ve ağlayarak yumruk atıyodu
F="istemeden yaptım zaten sabah kalkınca o orospuları evden kovdum" eylem göz yaşlarını silerek
E="yok bide kahvaltı yapsaydın kızlarla"
F="(gülümseyerek) barıştık mı" eylem kafasını olumlu şekilde salladı bende o sevinçle "ALLAH" diye bağırdım ve eylemi döndürdüm bizim gülüşlerimize tim odaya daldı bende eylemi indirdim
K="noluya lan burda"
A="yoksa siz "
F="barıştık"
A="oley be bizde bunların kavgalarını nasıl çekcez diye düşünüyorduk iyi oldu bu"
E="gıcık"
Y="hayırlı olsun sizde yatın sabah devam edersiniz sevinmeye" yavuz söyledikten sonra bütün tim kutladı ve gittiler bizde odada tek kaldık
F=" barıştığımıza göre yüzüğü takabilirsin artik"
E="hayır" demesiyle ben bi şaşırdı,
F="neden noldu ya"
E="şaka yaptım ya"
F="böyle şakamı olur ödüm koptu" böyle dememle eylem bana yaklaştı kazağımdan tuttu ve
E="neden olmasın" dedi bu sefer bende eyleme yaklaştım eylem yaklaştıkça eylem geri geri gidiyodu ve geri gitmesi kapıya kadar sürdü eylemi kapıya rasladım
F="eylem"
E="efendim"
F="biliyomusun ben senle öpüşmeyi çok özledim"
E="napabilirim"
F="nasıl napabilirim ya mesela beni öpebilirsin"
E="olmaz üzgünüm"
F="yine neden"
E="evlenmeden olmaz"
F="zaten evlenicez biraz daha erken yapsak daha iyi olur"
E="olmaz " dedi ve benden sıyrıldı bende yanına gittim yüzüğü taktım ve ikimizde yatağa uzandık
F="şimdi sen bana naz yapıyosun yani"
E="yoo naz yapmıyorum ki sadece evlenmeden olmaz diyorum"
F="o zaman neden istanbuldayken benimle ateşli bir gece geçirmiştin"
E="dur bakiyim o zaman öyleydi bu sefer kendimi garantiye alıcam"
F="tamam sen bilirsin fındık ama bunu bil canımı çok yaktın"
E="allah alah" ben kendi yatağıma geçtim ve uzandım bi müddet eylemle bakıştık sonra bakışmamızı eylem bozdu"
E="aşkım"
F="efendim aşkım"
E="ya yarın ben aleronla karabayırı gezicem fotoğraf çekicek ona yardım edicem"
F="olmaz"
E="ya neden "
F="benim gözüm onu hiç tutmadı"
E="ya aşkım saçmalama aleron evli ve üstüne üslük eşi hamile "
F="ne "
E="noldu susarsın işte fethi kulaksız"
F="yoo ne susucam ben şey zannettim neyse ya
E="ne zannettin"
F="kıskandım işte"
E="farkındayım"
F="nasıl ya o kadar bellimi ediyodum"
E="hadi aşkım iyi geceler tatlı rüyalar "dedi ve gözlerini kapadı
F="eylem cevap ver" eylem cevap vermeyince bende uyudum
Eylemden
Sabah kalktığımda fethi uyanmıştı telefonuyla uğraşıyodu bende yanına gittim benim geldiğini fark edince telefonunu kapattı
E="günaydın aşk"
F="sanada günaydın fındık" ben tam bişey söylüyorudumki ateş geldi görev çıkmıştı erdem yarbay çağırıyordu bizde hemen gittik
E.Y="bu adamın adı selim bunun örgütle bi bağlantısı var ve bu bağlantıyı çözmek için bizi görevlendirdiler yarın saat 8'de karabayırda olucak bi davete katılacak o davette ne olacağını öğrenmek için eylem devreye giricek adama yakalaşıcak adamın alana kadar eylem adamla uğraşıcak tabiki adam eylemle tanışınca araştıracaktır bunun içinde eyleme yeni kimlik vericez bi sorusu olan varmı"
F="neden eylem komutanım"
E.Y="aramızda bir kız olduğu için olmasın mı saçma soruların bitiyse eylem sen alışverişe çık kendine en güzel elbiseleri al ve yarın saat 8'de hazır ol"
Tim="emredersiniz komutanım" erdem yarbay gittikten sonra herkes dağıldı fethi beni beklemeden odaya gitti bende hemen peşinden gittim odaya girdiğimde fethi yatakta oturmuş kafasını yemekle meşguldü
E="fethi yapma böyle"
F="ya nasil yapmim eylem sen o adam kimse ona yaklaşıcaksın ya nasıl yapmim söyle"
E="evet sinir bozucu bi durum"
F="baya sinir bozucu bir durum"
E="ama bu benim görevim hem biz demiyormuyuz görev herşeyden aileden eşten sevgiliden önce gelir diye"
F="orası öyle ama "
E="ama ne"
F="adamın sana nasıl baktığını düşünmek bile istemiyorum"
E="ama kimse senin bana baktığın gibi bakamaz ki"
F="bakamaz tabi"
E="eeee o zaman bi adam için küsmeyelim tamammi zaten yeni barıştık"
F="tamam ama bi şartla"
E="neymiş o şart"
F="elbiselerin açık almıcaksın"
E="fethiii"
F="tamam ya ama beni öpüceksin"
E="emredersiniz komutanım "dedikten sonra fethiyi öptüm baya ateşli bitti fethi dayanamadı ve boynumu öpmeye başladı bende devam etmek istiyordum ama elbise almam gerekliydi o yüzden fethiyi zorla kendimden uzaklaştırdım
F="noldu ya"
E="elbise almam gerekli onun için dışarı çıkıcam o yüzden"
F="gelince devam edersek bırakırım seni"
E="uff tamam"
F="söz ver"
E="fethi "
F="söz ver öyle"
E="tamam söz zaten ben senden daha çok istiyorumda kendimi naza çekiyorum"
F="bak sen eylem hanıma ben bunun intikamını alırım ama"
E="seve seve neyse benim hazırlanmam gerek müsadenizle"
F="müsade sizin" fethi odadan çıkınca nazlıyı aradım ve hazırlanmaya başladım fethi boynumu o kadar moratmıştıki fondötenle zor kapattım aynanın karşısına geçtim ve kendimi süzdüm

Neyse sonra nazlının yanina gittim zaten alışveriş merkezinde buluşcaktik bi kaç mağaza gezdikten sonra sonunda bulmuştum elbiseyi alip alaya döndüm ve hemen odama girdim ve kendimi yatağa attım çok yorulmuştum o sırada fethi geldi erdem yarbay be...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse sonra nazlının yanina gittim zaten alışveriş merkezinde buluşcaktik bi kaç mağaza gezdikten sonra sonunda bulmuştum elbiseyi alip alaya döndüm ve hemen odama girdim ve kendimi yatağa attım çok yorulmuştum o sırada fethi geldi erdem yarbay beni çağırıyomuş kimliğimi vermek için ve kendim hakkımda bilgilendirdi yeni ismim eylül alptekindi istanbulda yaşıyor modayla uğraşıyo karabayıra davet için ve tatil yapmak için gelmiş annesi ve babası denizlide kendi halinde yaşayan insanlarmış ailenin tek çocuğuymuş zengin bi aileden geliyormuş kafasını sadece işe adamış bi insan kimliği aldığım gibi odama gittim fethi kitap okuyordu
E="aşkım bak artık benim adım eylem değil eylül alptekin artık eylem yok eylül var "
F="ama ya ben eylemi çok seviyorum onsuz naparım"
E="yaa"
F="eee hadi"
E="ne hadi"
F="yarım kalan işimizi tamalayalım"
E="ya fethi sen ne sapık birisin ya hem bu aralar olmaz ben yarın erken kalkıp hazırlanmam gerek"
F="ha yani bi adam için burdaki nişanlını ekiyorsun öyle olsun eylem hanım"
E="bem o adam için degil görev için ekiyorum seni"
F="olsun ekiyormusun ekiyorsun "
E="fethi delirdin mi sen kafayımı yedin ya "
F="evet senin hasretinle kafamı yedim ya bi kere yapsak ölürmüsün"
E="olur"
F="ya hayla hayır diyosun ne olurmu dedin sen "
E="birazdaha konuşursan kararımı degiştiricem" fethi bana yaklaştı ve beni duvara yasladı kulağima eğilerek sessizce" sakın ha ben bunu bulmuşum kaçırırmıyım hic " dedi ve kapıyı kilitledikten sonra dudağıma yapıştı ve  bi müddet sonra beni kucağına aldı yatağa yatırdı yatakta birazdaha öptükten sonra boynumu öpmeye başladı ben o sıra pantolonunu çıkardım fethide boynumu bıraktıktan sonra tişörtünü çıkardı ve beni yine öpmeye başladı fethi beni soyduktan sonra ben fethinin üstüne çıktım ve içine sokuldum fethini hoşuna gidiyordu ama ben çok yorulmuştum o yüzden bırakmak zorunda kaldım ve ikimizde uyumuşuz

Nefret&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin