my life, my way

15 0 0
                                    

Daar zit ik dan in mijn eentje te wachten tot muziektheorie begint. Een groepje jongens dat ook staat te wachten staat tegenover me. O ja ik zal me ff voorstelen ik ben een cupcake in fanworld. nee grapje ik ben Noor, Noor van Goch. Ik ben 14 en heb lang donkerblond haar en ben klein en tenger. JA ik heb de zelfde achternaam als die bekende schilder, maar nu terug naar het verhaal.

Ik zat daar dus facking lonley muziek te luisteren (ben een groot fan van AC/DC, Metallica, Coldplay,green day en imagine dragons). Eindelijk ging de deur open, ik kan dit namelijk, maar beter achter de rug hebben. "Naar binnen nu!!!!!" schreeuwde onze muziektheorie leraar ook wel meneer snel aangebrand(meneer SA)."En snel een beetje ik heb geen uren de tijd" heeft ie wel maar ja. even later zat ik  er toch dus als enige meisje in een klas vol met jongens. Voor veel meisjes zou dit hemel zijn, maar voor mij is dit hel regel rechte hel. En dit is pas les twee van de vijftig HOE GA IK DIT OVERLEVEN!!!!!! "Jonge dame!"f*ck"ja?" "ja, meneer je moet ja, meneer zegen" "ja, meneer wat is er" vraag ik poes lief hij kijkt me boos aan 'de jongeren van tegen woordig hebben ook geen fatsoen''schreewt hij door de klas 'ach man zeik nie zo, wij moeten de hele tijd jou gzeik aan hooren en wij hebben geen fatsoen'' schreew ik bitchy terug.'' ERUIT NU'' i sta op en pak mijn spullen en loop naar buitn kut het regent ook nog kan het nog erger. ik pak mijn fiets en fiets door de regen naar huis. onderweg koop ik een reep choco. als ik thuis aan kom is er niemand thuis ye. ik loop naar mijn kamer zet muziek aan en begin aan mijn huiswerktien minuten later ben ik klaar. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 23, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

my life, my wayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu