By. Nina.
1. Jaka jest Twoja ulubiona Creepypasta?
Bruh, czekaj...Chyba Lolita Slave Toy...chyba. Albo Daisy's Destruction...oby dwa.2. Twoja najmniej lubiana Creepypasta?
Euh...Te wszystkie "znane" Creepypasty.3. Creepypasta, która Cię najbardziej przeraziła?
Chyba...Slenderman. Gdy byłem mały przez niego nie spałem. Głupe symulatory, których się bałem...pfyhyhy.4. Z którą postacią mógłbyś się zaprzyjaźnić?
Let me think.
.
.
.
.
.
Toby too. Nie no, dostałbym siekierą, nikt mnie nie lubi i nie kocha :"( No może Nina mnie CZASAMI lubi.5. Co zrobiłbyś, będąc w tym samym pomieszczeniu co Slenderman?
*ded*6. Co myślisz o Jeff The Killer?
Meh, to legenda. Gustuję w mniej znanych...Odrzucam jakąkolwiek swą opinię na jego temat.7. O Jane The Killer?
Ah. Jane. To co wyżej.8. NAJGORSZA Creepypasta, którą KIEDYKOLWIEK przeczytałeś?
Euh...Rodzina Killer'ów.9. Twój ulubiony stwór z Creepypast?
Niewiem, więc piszę Smile Dog.10. Co myślisz o Zalgo?
Zostawiam bez opinii. Ledwo co go znam, ludzie ;-;.11. O The Rake?
*up^*12. Piosenka, która zwiększa intensywność czytania Creepypast?
Duh...Strzelam, bo sam niewiem. Lavender Town.13. Smile Dog czy Grinny?
...Doggy.14. Ostatnia Creepypasta, którą ostatnio czytałeś?
Euh...Chyba opowieści strażnika z gdzieś tam czy coś...zobaczycie na drugiej stronie "Legendy Miejskie" na
CreepypastaWiki, jak pamiętam.15. Jakie Creepypasty lubisz najbardziej? (Pokemon, stare kreskówki,...)
Te mniej znane i oby były również dobre.Thx Nina. Domyślam się, że mnie nominowałaś tylko dlatego, że DOPIERO zauważyłaś moją książkę i chciałaś mi nabić jeden rozdział więcej...Dzięki. Serio. Jak widać, tamte dwie nominacje były rzadką niespodzianką losu... Patrząc na to, że ludzie mnie za bardzo nie trawią...w sumie to widać po liczbie nominacji :") Thx Nina☆
Sayobanara~
EDIT:
Proved~
Przy okazji jakimś cudem promuję Ci książkę, więc no.
END OF EDITINININ~
CZYTASZ
ИФмīиĕjšžå. ALE, ŻE JESTEM NO LIFE'EM, TO BĘDZIE MOŻE TYLKO JEDNKO.
Sonstiges!!!Jeśli tagi są nie w poprawnej kolejności...to tutaj jest poprawna: 《Wymuszone Nie Przeze Mnie Nominacja》!!! Jak w tytule. Ah...nie widać. Dobra, już piszę. NOMINEJSZA, ALE, ŻE JESTEM NO LIFE'EM, TO BĘDZIE MOŻE TYLKO JEDNKO. Tak jednko.