Kai, seorang yang sangat terkenal dengan tariannya. Selalu nampak muka dia di surat khabar, majalah and tv. Adik awak, Eun Young, sangat sukakan dia, tergila gila kan dia, setiap hari mesti beli majalah dia. Bila nampak ja Kai kat dalam tv, dialah orang pertama yang pergi duduk di depan tv. Awak tak minat Kai sebab ada agenda tersembungi masa zaman lepas awak, sebab tu la awak tak minat malah benci pada Kai ni. Tapi awak tak sedar yang awak suka dia.
Awak memang minat dengan menari. Ayah awak selalu hantar awak gi practise class untuk menari. Memang hobby awak. Tetiba suatu hari ..
Awak : Ayah kena pindah? Mana?
Ayah : Cheongdamdong .
Eun Young : Cheongdamdong?
Awak : Then kami?
Ibu : Korang ikut sekali laa.
Eun Young : Jinjja? Yeyy ! Dekat dengan tempat Kai !
Awak : Tapi kita duduk sini lama dah ayah. Tak kan nak tinggalkan tempat ni. Sedihlah tinggalkan kawan semua.
Ayah : YunHee, ayah tak boleh buat apa dah YunHee, nak tak nak, kita memang kena pindah. Maafkan ayah yaa.
Awak : Hurm .. bila kita kena pindah?
Ibu : minggu depan.
Awak : Arraseo.*Lepas seminggu kemudian*
Awak berdiri di depan rumah baru awak. *Besarnya rumah ni. Takut pulak nak masuk.*
Eun Young : Unnie ! Tunggu apa lagi. Masuk laa. meh Eun Young bawakkan beg masuk.
Awak : Eun Young, besarnya tempat ni.
Eun Young : Mestilah. Nama pun tempat orang kaya. Orang mesti kaya punya yang duduk sini. Aiseyy.
Awak : Haih, jangan nak angkuh sangat dear.
Eun Young : Arraseo. Jum.*Keesokkan hari*
Di meja makan.
Ayah : Eun Young, sekolah di Young Dong High School okay?
Ayah : YunHee pulak, Korea National University.
Awak : *terbatuk* what?
Ayah : Yup. Kenapa?
Awak : Tak ada papa.
Eun Young : Wahh, tu University Kai laaa, unnie, kalau jumpa dengan dia. Cakap kat dia adik unnie minat kat dia tau.
Awak : Aishh, tak ada maknanya unnie nak jumpa dia.
Eun Young : Alo, kalau.*Di University*
Awak sampai di universiti awak. Awak keluarkan phone awak dan awak call kawan awak, Eunji. Eunji adalah kawan baik awak sejak tadika, sekolah rendah hingga sekolah menengah.
Awak : Eunji ahh ~ , saya dah ada kat uni ni. Nak buat apa?
Eunji : Saya datang kat awak. Kejap ehh.Lepas beberapa minit, awak dengar bunyi seseorang panggil awak.
Eunji : YunHee ya ~ *lambai*
Awak : Yahhh *peluk* Rindu kau.
Eunji : Rindu kau jugak. Dah 1 tahun tak jumpa arn, akhirnya kat sini jugak kau datang. Jum. Aku tolong daftarkan kau. Wahh, sekarang dah jadi transfer student lah erk.
Awak : Ha'aa. Tak suka nyaa.
Eunji : Haha. So sekarang, you're my bff.
Awak : Bukan dari dulu ke?
Eunji : Alaa, kita berpisahkan?
Awak : Kejap ja berpisah.
Eunji : Ya laa sayangkuu .Awak masuk ke kelas dan jalankan hari awak sebagai seorang student di situ, lepas habis kelas ..
Eunji : Haa, dah fikir nak masuk kelas apa?
Awak : *pandang pelik* Kelas apa?
Eunji : Hello. Sinikan university of arts. Kau nak masuk kelas apa?
Awak : Ohh, cakapla kelas budaya ngekk.
Eunji : Ha'aa, kau masuk kelas apa?
Awak : Kau ?
Eunji : Aku vokal. Memandangkan aku suka nyanyi.
Awak : Kau rasa aku suka apa?
Eunji : Kau? Urm .. memasak.
Awak : Gila. So aku masuk kelas memasak laa? Masak apa? Viola? Guitar?
Eunji : Hahaha. Aku tau. Kau suka menari an?
Awak : Kau buat macam kau kenal aku sehari kan?
Eunji : Haha. Sorry. So kau masuk kelas menari?
Awak : Tak laa. Aku masuk kelas TBMK.
Eunji : TBMK ? Apa tu?
Awak : Tolong baiki minda anda ! XD
Eunji : Cehh, kau ni.
Awak : Haha.
Eunji : Haa, cakap pasal kelas menari. Kau jangan terkejut tau nanti. You'll find your first love. Okay bye. kena balik dah. Esok aku tunggu kau kat rumah kau tau? Kau mesej alamat.
Awak : Eh, tunggu la aku. Hurm. *first love? Siapa first love aku?*