Ακόμα πονάει το κεφάλι μου από χθες το βράδυ. Μα καλα; Πόσο ήπια; Τέλος πάντων ήταν απόγευμα και ήμουν με την Μαρία και την Δανάη μιλούσαμε για διάφορα θέματα. Μου ήρθε μια ιδέα να πάμε να πιούμε χαλαρά, είχαμε πάρει μπύρες, πολύ γέλιο, η Μαρία έκανε κεφάλι και μετά πήγαμε σπίτια μας..
Πέρασε μια εβδομάδα μας πήρε τηλέφωνο η Κατερίνα και μας είπε ότι έρχεται από Αθήνα, εμεις τότε ήμασταν στο σπίτι της Δανάης, σκέφτηκα να κάνουμε ένα πάρτι για την Κατερίνα και να φωνάξουμε μερικά παιδιά. Τα κανονίσαμε όλα η Δανάη έδιωξε τους δικούς της. Εγώ και η Άλεξ φέραμε τα ποτα και η Μαρία με την Σία είχαν έναν γνωστό DJ , σιγά σιγά άρχιζε να γεμίζει το σπίτι, αλλά η Κατερίνα Ακόμα να έρθει. Την πήραμε τηλέφωνο και είπε ότι είναι κοντά στο σπίτι. Κάναμε όλοι ησυχία , χτυπάει το κουδουνι " ΚΑΛΏΣ ΉΡΘΕ ΑΘΗΝΑΙΑΑΑ" φώναξαν όλοι. Εγινε χαμός, φάσεις , ποτα και χορός. Η Δανάη ήταν στο δωμάτιο με τον Νίκο, Η αλεξ ήπιε πολύ και μαζί της ήταν 4 αγόρια και δύο κορίτσια(παραφερθηκε) , η Μαρία όλο το βράδυ έκανε εμετό και παράλληλα η Σία βοηθούσε τον Ραφαήλ που ξερνουσε και έκλαιγε τελικά η μόνη που πέρασε καλά ήταν η Κατερίνα που δεν ήπιε τιποτα. Τώρα θα αναρωτιέστε τι έκανα εγω, έπινα χαλαρά, μέχρι που ήρθε ο Γιάννης και ο Βασίλης. Έκατσα με τον Βασίλη στην ταράτσα και στριβαμε τσιγάρα ενώ μιλούσαμε για εμάς. Καθίσαμε περίπου δύο ώρες , πήγαμε κάτω η ώρα ήταν 3:30 το πάρτι δεν σταματά με τίποτα. Αναρωτιέμαι πως και δεν ήρθαν οι μπάτσοι ακόμα. Κάπου στις 6:00 το πρωί έφυγαν σιγά σιγά όλοι. Το μεσημέρι ξύπνησα και βρισκόμουν στην μπανιέρα με δύο παιδιά και την Μαρία, ο Ραφαήλ ήταν στο πάτωμα ξαπλωμένος, η Δανάη με τον Νίκο κλειδωμένοι στο δωμάτιο,η αλεξ ήταν στην κρεβατοκαμα αγκαλιά με την βότκα ενώ η Κατερίνα παραμιλουσε στον ύπνο της. Μετά από ώρα συνειδητοποίησα ότι...Πρώτη φόρα γράφω σε αυτήν την εφαρμογή ελπίζω να σας αρέσει φιλιά..
YOU ARE READING
Αξέχαστες νύχτες
Short StoryΜια αξέχαστη νύχτα με την παρέα μου η νύχτα έκρυβε μυστικά και πολλές ανατροπές.. Η ιστορία ξεκινάει με μια παρέα κορίτσιων που είναι πάντα ενωμένες και στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα..