Τι συμβαίνει; Όλοι είναι εδώ εκτός αυτή.
Καθώς έπινα τον καφέ μου, ξαφνικά ήρθες η Μαρία μαζί με την Αλεξ..(Αλεξ) "Πονάει το κεφάλι μου"
(Εγω)"Εμ με τόσο που ήπιες" είπε ειρωνικά.
(Μαρία)"Χαχαχα,Καλά λέει πάντως πέρασα τελεια""Σωστα Ευα😉"
(Εγω)Είσαι πολυ χαζή Μαρία,ξες ποιος ήταν αυτός που πηγαμε;;"
(Μαρια)"Οχι Αλλά ήταν καυλες"
(Εγω)"Ρε ο ένας ήταν ο ξάδελφος μου,πήγα με τον ίδιο μου τον ξάδελφο!"
(Μαρια)Πωω φαντάσου πόσο λιώμα ησουν"
(Αλεξ)"ρε η Σία που είναι τελικα;
(Εγω)"Δεν ξερω δεν είναι εδώ μόνο ο Ραφαήλ ειναι που κοιμάται ακομα"
(Μαρια)"Θα τον ρωτήσουμε μετά για την Σια"
Αργότερα συμμαζεψαμε το σπίτι και μετά ήρθε η Δανάη που φορούσε μόνο εσώρουχα.
(Δαναη)"πωω..βρομαει το σπίτι, πονάει το κεφάλι μου"
(Αλεξ)"Καλώς την,βαλε κάτι πάνω σου"
(Δαναη)"Τώρα ρε,καφέ θελω"Η Δανάη πήγε στην κουζίνα για να φτιάξει καφέ,όσο εγώ εστριβα τσιγάρα με την Μαρία και την Αλεξ τσιγάρα,σιγά σιγά άρχισαν να ξυπνάνε όλοι και να φεύγουν,μόνο ο Ραφαήλ,ο Νίκος και η Μιχαελα έμειναν,καθόμασταν και μιλούσαμε για το πάρτυ.
(Ραφαηλ)"Κάποιος να μου φτιάξει καφε"
(Νικος)"Και εμενα"
(Δανάη)"Σηκωθητε,ξέρετε που είναι η κουζίνα"
(Αλεξ)"Ραφαήλ ξερεις που είναι η Σια?"
(Ραφαηλ)"Δεν ξέρω δεν θυμάμαι τιποτα"
(Δαναη)"Γιατί εγώ θυμάμαι?Τέλος πάντων σιγά σιγά να φεύγετε θα έρθουν οι δικοί μου"Μετά από 1 ώρα αλλάξαμε και πήγαμε σπίτια μας,κανονίσαμε για την επόμενη μέρα να πάμε βόλτα.Οταν πήγα σπίτι η μαμά μου με φώναξε γιατί βρωμούσα αλκοόλ και καπνο.Μαλωσα μαζί της,μετά πηγα για υπνο.Την επόμενη μέρα πηγα με τον Βασίλη τουνζι(ένα μέρος πολύ ωραιο)και καθησαμε εκεί.
(Βασιλης)"Έλα πάρε τζουρα,δεν μου λες τελικά τι θα κάνουμε εμείς?"
(Εγω)"Δεν ξέρω είμαι μπερδεμένη,δωσε μου λίγο χρονο ακομη"
(Βασιλης)"Εγώ σου δίνω όσο χρονο θέλεις και να ξέρεις ότι σ'αγαπάω..Η ώρα πέρασε και πήγα να βρω τα κορίτσια για να πάμε βόλτα
(Αλεξ)"Γειαα"
(Εγω)"Γειαα τι κάνετε?"Τα λέμε στο επομενοοο
ESTÁS LEYENDO
Αξέχαστες νύχτες
Historia CortaΜια αξέχαστη νύχτα με την παρέα μου η νύχτα έκρυβε μυστικά και πολλές ανατροπές.. Η ιστορία ξεκινάει με μια παρέα κορίτσιων που είναι πάντα ενωμένες και στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα..