Увод:Изпепелени надежди

8 1 0
                                    

Сириус беше малко момче с много мечти.Той бе роден в  аристократично семейство.Родителите му Мидия и Креон били царя и царицата на на Лептисия.Все пак като единствено дете и предстоящ наследник на царството той бе изпълнен с много задължения.Родителите били много строги и взискателни към него,но един съдбовен ден живота на Сириус се промени изцяло...
Родителите му тръгнали на път към Вселенската среща(среща на която се събират владетелите на всички царства)били нападнати от разбойници стражите защитили владетелите си ,но загубили Мидия.Креон разгневен и накърнен намерил разбойниците и веднага ги осъдил на екзекуция.След това изградил огромна стена около кралството и никой не можел да излиза или влиза в него,помолил магиосницата около кралството да направи магия за мигновен разтеж на бодили за още по-голяма сигурност...
След всичко това той се фокусирал върху неговия син.Той бил много строг с него в някои случаи даже жестог.Всичко това не влияело на Сириус добре и на него му се натрупвало с времето.След време Креон започнал да използва насилие срещу Сириус.Той започнал да планува отмъщението си към баща си.Една вечер влезнал в стаята на баща си и извършил непростимо я грях...убил баща си.След което заровил трупа в далечна горичка в края на кралството.
Той бил коронясан на 17 години след което той взел цялата власт...

Змийска отроваWhere stories live. Discover now